Բիզնես

Բիզնես պլանը ձեր նախագծի մանրամասն նկարագրությունն է՝ առաջիկա մի քանի տարիների հաշվարկներով և հեռանկարներով: Դրա կարիքը ունեն պոտենցիալ ներդրողները կամ այն բանկը, որտեղ դուք գնում եք վարկ ստանալու համար. գործընկերները, միջնորդները, ձեր թիմը և, ի վերջո, դուք՝ որպես նախագծի ստեղծող:
Բիզնես պլանը փաստաթուղթ է, որը մանրամասն նկարագրում է նախագծի, ստարտափի կամ խոշոր ընկերության զարգացման գործողությունները։ Այն թույլ է տալիս սովորել ձեռնարկության կառավարման խոստումնալից մեթոդներ, գնահատել ռիսկերը, ինչպես նաև հաշվարկել սկզբնական ծախսերն ու եկամուտները:
1. Նախագծի նախաձեռնողի մասին.
2. Ապրանքների կամ ծառայությունների նկարագրություն:
3. Շուկայի վերլուծություն.
4. Շուկայավարման ռազմավարություն.
5. Բիզնես վարելու տնտեսական հաշվարկներ.
5. Գաղափարի արդյունավետությունը.
6. Փաստաթուղթը պարունակում է տեքստ, գրաֆիկներ, աղյուսակներ, լուսանկարներ, հաշվարկներ, հաշվետվություններ, հետազոտական տվյալներ և այլն: Գլխավորը ջրից խուսափելն ու գաղափարի էությունից չհեռանալն է։
Ի՞նչ ունեք այս պահին։ Գնահատեք ձեր գիտելիքները և փորձեք պարզել, թե ինչ նրբերանգներ պետք է ուսումնասիրեք, որպեսզի սկզբում սխալներից զերծ մնաք և չվատնեք ձեր նախագծի համար հատկացված կապիտալը։ Մի քանի տարի բիզնեսով զբաղվող ձեռներեցների համար ավելի հեշտ կլինի նկարագրել իրենց գաղափարները և անմիջապես ասել, թե ինչ ռիսկեր են նրանց սպասում։ Մտածեք, արդյո՞ք դուք արդեն ունեք որոշ անհրաժեշտ սարքավորումներ կամ գիտե՞ք, թե որտեղ վարձակալել տարածք:
Ի՞նչ արդյունքի եք ցանկանում հասնել: «Ստացեք շահույթ և տիրեք ամբողջ շուկային» պատասխանը պատասխան չէ: Վերջնական արդյունքը պետք է գնահատել թվերով և ցուցանիշներով։ Օրինակ, մանրամասն նկարագրեք, թե ինչ տեղ եք ուզում զբաղեցնել, ինչ ուղերձ եք փոխանցում սպառողներին, արտադրության ինչ ծավալի պետք է հասնեք մինչև տարեվերջ կամ հինգ տարի հետո:
Ի՞նչ գործողություններ պետք է կատարեք ձեր նպատակին հասնելու համար: Գրեք հստակ գործողությունների ծրագիր. որքան գումար ներդնեք նյութեր գնելու համար, ինչ փաստաթղթեր կպահանջվեն վկայագրեր և լիցենզիաներ ստանալու համար, ինչպես խթանել պատրաստի արտադրանքը և ինչ մասնագետներ կօգնեն ձեզ նախագիծն իրականացնելու համար:
1. Որոշեք բիզնեսի ուղղությունը.
2. Գնահատեք վաճառքի շուկան և դրա առանձնահատկությունները:
3. Հաստատեք կարճաժամկետ և երկարաժամկետ նպատակները:
3. Մշակեք խթանման ռազմավարություն:
4. Պարզեք, թե ինչ մասնագետներ են անհրաժեշտ նախագիծն իրականացնելու համար։
5. Որոշեք արտադրանքի որակը և գնահատեք արտադրության մասշտաբը:
6. Գնահատեք ռիսկերը և ծախսերը:
7. Սահմանեք բյուջե ծրագրի իրականացման բոլոր փուլերում:
8. Մտածեք մարքեթինգային գործունեության տարբերակները:
9. Նշեք տնտեսական ցուցանիշները և պարամետրերը, որոնցով կգնահատվի պլանի յուրաքանչյուր փուլ:
Շուկայի և մրցակցային միջավայրի վերլուծություն: Ինչպիսի՞ն է իրավիճակը երկրում և քաղաքում, որտեղ դուք նախատեսում եք բիզնեսով զբաղվել, ինչ պահանջարկ կա և ինչպես է շուկան արձագանքում դրան իր առաջարկներով, ով է ձեր առաջատարը և ինչ մրցակիցներ կան այնտեղ:
Կազմակերպության և նախագծի վերաբերյալ նախնական տվյալների հավաքագրում: Կառավարման ի՞նչ ձև ունի ձեր ընկերությունը, ինչքա՞ն ներդրումներ են անհրաժեշտ բիզնեսը զարգացնելու համար, ո՞վ պետք է օգնի ձեզ հասնել ձեր նպատակներին, ի՞նչ նյութեր են ձեզ անհրաժեշտ արտադրության համար, ի՞նչ ակտիվներ ունեք արդեն և այլն:
Ձեր նախագծի ֆինանսական մոդելի կառուցվածքը: Որտեղ և ինչպես եք իրականացնելու հաշվարկները՝ Excel, առցանց հաշվիչներ, Project Expert կամ պատվիրեք վերլուծությունների հավաքածու մի ընկերությունից, որը կպատրաստի ձեզ համար անհրաժեշտ ամեն ինչ:
Բիզնես պլան գրելը. Հաջորդը, որոշեք, թե ինչ տեսակի բիզնես պլան է ձեզ անհրաժեշտ և ընտրեք դիզայնի տարբերակ:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ https://t.me/hayqsystem