Բիզնես

Բիզնես մտածողությունը՝ համոզմունքներ, կարողություններ և հմտություններ են, որոնք անհրաժեշտ են օգտագործել արժեք ստեղծելու և դրանց իրականացման համար փոխհատուցում ստանալու գործընթացում:
Բիզնես մտածողությունը ներառում է որոշումների կայացման վրա ազդող գործոնների վերլուծություն և արդյունավետ օգտագործում՝ կազմակերպչական, քաղաքական, տնտեսական, սոցիալական և տեխնոլոգիական հմտությունները:
Ոչ ոք իսկզբանե ձեռնարկատիրական մտածելակերպ չունի: Փորձի շնորհիվ մեզանից ոմանք ժամանակի ընթացքում զարգացնում են ավելի լավ բիզնես մտածողություն, իսկ ոմանք՝ ոչ: Այս հմտությունը ձեռք է բերվում պրակտիկայում, այն սովորում են համապատասխան գիտելիքներ և փորձ ունեցողներից և սովորում հաջողակ (և անհաջողակ) գործարարներին դիտարկելով։ Նկատե՞լ եք, որ այն մարդիկ, ովքեր մեծանում են գործարար ընտանիքներում, ունեն «բիզնես մտածողություն»: Դա գենետիկա չէ, այլ ավելի շուտ ձեռք բերված հմտությունների հավաքածու: Այսպիսով, ինչպե՞ս է իրականացվում բիզնես մտածողությունը:
Մտածելը գործընթաց է, որը տեղի է ունենում մտքում ինչ-որ բանի մասին մտածելու կամ տրամաբանելու համար: Դա ներքին խոսակցություն է, որը դուք վարում եք ինքներդ ձեզ հետ՝ օգտագործելով բառեր կամ պատկերներ: Սա ձայնն է քո ներսում:
Պատասխանները գալիս են բառերի, պատկերների կամ զգայարաններից մեկի համար տեղեկատվության տեսքով: Սա կարող է օգնել ձեզ ինչ-որ բան պարզել կամ որոշում կայացնել: Մտածողության ամենակարևոր տարրը ճիշտ հարցեր տալն է։ Սա կխթանի ձեր մտածողությունը և կհանգեցնի ձեզ վերլուծելու և առաջացնելու տարբերակներ, ինչը կհանգեցնի ավելի լավ որոշումների, որոնք հաճախ կարող են առաջանալ որպես խորքային զգացմունքներ:
Գործարարները սովորաբար առաջնորդվում են իրենց ուզածը ստանալու ցանկությամբ («k» մոտիվացիա) և փնտրում են իրենց նպատակներին հասնելու պարզ և արագ ուղիներ: Մարդիկ, ընդհանուր առմամբ, ավելի շատ կենտրոնացած են այն բանի վրա, ինչ ուզում են կամ ինչ պետք է ստանան՝ շատ չմտածելով դիմացինի (նման կյանքով ապրող) մասին։
Որպես ձեռնարկատեր, դուք կարող եք ավելի շատ շահույթ կամ վաճառքի ավելացում ցանկանալ, բայց գնորդի կողմից ձեր հաճախորդը նույնպես ձեզանից ավելի մեծ արժեք է փնտրում: Ի վերջո, բիզնեսը արժեքի փոխանակում է երկու կողմերի միջև, և մի կողմը գումար է վճարում մյուս կողմին ստացված արժեքի համար: Մենք հաճախ մոռանում ենք, որ կարեկցանքը նույնպես կարող է արդյունք տալ:
Բիզնես մտածողությունը ՝ տարբեր շահագրգիռ կողմերի, նրանց կարիքների և խնդիրների, ինչպես նաև գործարար գործարքի ընթացքում կողմերի միջև փոխանակվող արժեքի կենտրոնացված դիտարկումն է:
Ռազմավարության ձևավորումը կարևոր է բիզնես մտածողության մեջ և անհրաժեշտ է նպատակներին հասնելու հաջողության համար ինչպես անձնական, այնպես էլ կազմակերպչական մակարդակում:
«Ռազմավարական մտածողություն» տերմինը կարող է շատ լայն լինել, բայց այն նեղանում է, երբ դիտարկվում է բիզնեսի համատեքստում: Ռազմավարական բիզնես մտածողությունը կարող է սահմանվել որպես գործողությունների և գործընթացների պլանավորված մի շարք, որը ներառում է նորարարություն, ռազմավարական պլանավորում և գործառնական պլանավորում: Դրանք ներառում են հաջողության հասնելու համար ֆունկցիոնալ բիզնես ռազմավարություններ ստեղծելու ունակություն:
Ռազմավարական մտածողությունը կազմակերպություններում ունի մեկ հիմնական նպատակ՝ որոշել, թե ինչ պետք է անի կազմակերպությունը և ինչու է դա անում: Օրինակ, ենթադրենք, որ դուք անասնաբուժական կլինիկայի սեփականատեր եք: Ռազմավարական բիզնես մտածողությունը օգնում է որոշել բիզնեսի նպատակը, որն անասնաբուժական կլինիկայի դեպքում տնային կենդանիների առողջության պահպանումն է և արդյունքում՝ նրանց տերերի բարեկեցությունը:
Ռազմավարական մտածողության այս օրինակում «ինչու»-ն անասնաբուժական կլինիկայի կոչումն ու պատասխանատվությունն է՝ պահպանել կենդանիների առողջությունը, որպեսզի նրանք խնդիրներ չստեղծեն իրենց տերերի համար։