Բիզնես

Գրաֆիկական դիզայների առաջադրանքները շատ ավելի լայն են, քան պարզապես գեղեցիկ նկարներ նկարելը: Նրա աշխատանքն ուղղված է ապրանքի կամ ապրանքանիշի նկատմամբ օգտագործողի վստահության և հավատարմության բարձրացմանը և նպատակային գործողությունների իրականացմանը:
Գրաֆիկական դիզայների պարտականությունները սկսվում են դիզայնի օբյեկտների ստեղծման տեխնիկական բնութագրերի պատրաստումից և պատվիրատուի հետ համաձայնեցնելուց: Այս փուլում տեղի է ունենում էսքիզների նախնական մշակում, քննարկվում են աշխատանքների ավարտի փուլերն ու ժամկետները։
Այնուհետև գրաֆիկ դիզայները սկսում է դիզայնի նախագծի գեղարվեստական և տեխնիկական մշակումը։ Նա ուսումնասիրում է իր աշխատանքի համար անհրաժեշտ տեղեկատվությունը։ Որոշում է, թե ինչ կոմպոզիցիոն տեխնիկա և ոճ է օգտագործվելու նախագծի վրա աշխատելիս:
Այնուհետև գրաֆիկական դիզայները գծում է դիզայնի դասավորությունը և այն համակարգում հաճախորդի հետ: Հաստատվելուց հետո դիզայնի դասավորությունը և գրաֆիկական նյութերը տեղափոխվում են տպարան կամ այլ ընկերություն՝ կախված նրանից, թե ինչ օբյեկտ է պետք արտադրել։
Երբեմն գրաֆիկական դիզայների պարտականությունները կարող են ներառել գրաֆիկական արտադրանքի արտադրության որակը ստուգելու և ստուգման արդյունքների հիման վրա եզրակացություն պատրաստելու խնդիրներ: Ավելի հաճախ այդ պարտականությունները կատարում են խոշոր ընկերություններում աշխատող ներքին դիզայներները:
Դիտարկենք այն հմտությունների հիմնական պահանջները, որոնք պետք է ունենա այս մասնագիտությամբ պատրաստված լավ գրաֆիկական դիզայները.
1. Կարողանալ աշխատել գրաֆիկական խմբագրիչների հետ (Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop, Figma, Sketch)
Այսօր դիզայները հիմնականում կատարում է իր ամբողջ աշխատանքը էլեկտրոնային լրատվամիջոցների վրա, ուստի անհնար է անել առանց այդ ծրագրերի: Նրանք թույլ են տալիս մասնագետին կյանքի կոչել իր գաղափարները։
2. Գրատպության իմացություն
Տպագրությունը տեքստի ձևավորման արվեստ է: Ճիշտ ձևաչափված տեքստը կարող է օգտատիրոջ մոտ ճիշտ էմոցիաներ առաջացնել և ընկերության կամ ապրանքանիշի դրական պատկերացում կազմել:
Նման տպավորություն ստեղծելու համար գրաֆիկ դիզայները պետք է հասկանա տառատեսակների ընտանիքները, չափերի ընտրությունը, ոճերը, տեքստի դասավորության կանոնները և այլ մանրամասներ:
3. Գունային ներդաշնակության իմացություն
Գույները համադրելու և դրանք ճիշտ օգտագործելու ունակությունը գրաֆիկական դիզայների համար անգնահատելի հմտություն է: Ենթագիտակցական մակարդակի մարդն ակնթարթորեն կորոշի՝ իրեն դուր է գալիս կոնկրետ ապրանքի տեսողական դիզայնը, թե ոչ: Նրա հետագա վարքագիծը և բրենդի նկատմամբ հավատարմությունը կախված կլինի դրանից։
4. Կազմի կանոնները
Կոմպոզիցիան այն տարածքն է, որտեղ պատկերները, տեքստը և գույները պետք է ձևավորվեն մեկ ներդաշնակ ձևավորման մեջ: Այլ կերպ ասած, սա մի տարածություն է, որտեղ առանձին տարրերը մեկ ամբողջության մասեր են:
Գրաֆիկական դիզայների համար կարևոր է կարողանալ ճիշտ բաշխել տարրերը, որպեսզի դրանք ոչ միայն տպավորիչ տեսք ունենան, այլև կատարեն իրենց գործառույթները: