Բիզնես

Զգացմունքային դիզայն : Զգացմունքային դիզայնը կենտրոնանում է ինտերֆեյսերի ստեղծման վրա, որոնք դրական հույզեր են առաջացնում և օգտատերերի հետ բովանդակալից փոխազդեցություններ:
Զգացմունքային գրավչություն. ձևավորեք ինտերֆեյսներ, որոնք ռեզոնանսվում են օգտատերերի հետ էմոցիոնալ մակարդակով, խթանելով կապը և ներգրավվածությունը:
Օգտագործողի փորձ. առաջնահերթություն տվեք օգտատերերի փորձին` նախագծելով ինտերֆեյսներ, որոնք ինտուիտիվ են, անխափան և հաճելի շփվելու համար:
Տեսողական տարրեր. օգտագործեք գույնը, տպագրությունը, պատկերները և անիմացիաները՝ հատուկ էմոցիաներ առաջացնելու և օգտատիրոջ փորձը բարելավելու համար:
Կարեկցանք. Հասկացեք օգտատերերի կարիքները, ցանկությունները և ցավի կետերը, որպեսզի ստեղծեն միջերեսներ, որոնք կանդրադառնան նրանց հուզական արձագանքներին:
Պատմություն. Ներառեք պատմվածքի տարրեր ինտերֆեյսի ձևավորման մեջ՝ ստեղծելու պատմություններ, որոնք գերում և ոգեշնչում են օգտատերերին:
Հետադարձ կապի մեխանիզմներ. կիրառեք հետադարձ կապի մեխանիզմներ, ինչպիսիք են միկրո-փոխազդեցությունները և անիմացիաները՝ օգտվողներին ակնթարթորեն բավարարելու և ուրախացնելու համար:
Մատչելիություն. Համոզվեք, որ ինտերֆեյսները հասանելի են բոլոր կարողությունների օգտատերերի համար, որոնք ապահովում են տարբեր հուզական փորձառություններ և նախասիրություններ:
Օգտատերերի հետազոտություն. Կատարեք օգտատերերի հետազոտություն՝ օգտատերերի վարքագծի, հույզերի և նախասիրությունների վերաբերյալ պատկերացումներ ձեռք բերելու համար:
Անձերի զարգացում. Ստեղծեք օգտատերերի անձնավորություններ՝ թիրախ օգտատերերի հետ կարեկցելու և ինտերֆեյսի դիզայնը հարմարեցնելու նրանց հուզական կարիքներին:
Նախատիպավորում և փորձարկում. Նախատիպերի ինտերֆեյսներ և օգտագործելիության թեստավորում՝ օգտատերերի կարծիքի հիման վրա դիզայնը կրկնելու և կատարելագործելու համար:
Կրկնվող նախագծման գործընթաց. Ընդունեք կրկնվող նախագծման գործընթաց՝ շարունակաբար բարելավելու միջերեսները՝ հիմնված օգտատերերի պատկերացումների և զարգացող հուզական արձագանքների վրա:
Համագործակցություն. Խթանել դիզայներների, մշակողների և շահագրգիռ կողմերի միջև համագործակցությունը՝ ապահովելու, որ էմոցիոնալ նախագծման սկզբունքները ինտեգրված են զարգացման գործընթացում:
Բարձրացված ներգրավվածություն. էմոցիոնալ գրավչությամբ նախագծված ինտերֆեյսները գրավում և պահպանում են օգտատերերին՝ հանգեցնելով ավելի մեծ ներգրավվածության և բավարարվածության:
Ապրանքանիշի հավատարմություն. էմոցիոնալ ռեզոնանսային միջերեսները խթանում են ուժեղ զգացմունքային կապը օգտվողների հետ, ինչը հանգեցնում է ապրանքանիշի հավատարմության և քարոզչության:
Ընդլայնված օգտատիրոջ փորձ. ինտերֆեյսները, որոնք առաջնահերթություն են տալիս զգացմունքային դիզայնին, առաջարկում են ավելի հաճելի և բավարարող օգտատերերի փորձ:
Մրցակցային առավելություն. էմոցիոնալ գրավիչ միջերեսները տարբերում են ապրանքներն ու ծառայությունները մարդաշատ շուկայում՝ ընկերություններին տալով մրցակցային առավելություն:
Ներառելով էմոցիոնալ դիզայնի սկզբունքները ինտերֆեյսի նախագծման գործընթացներում, դիզայներները կարող են ստեղծել ինտերֆեյսներ, որոնք ռեզոնանսվում են օգտատերերի հետ, խթանում կապը և ոգեշնչում տեւական ներգրավվածություն:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem