Բիզնես

Թոփ 14 առցանց առաջխաղացման գործիքներ ։ Շուկայավարման գործիքները բիզնեսին տալիս են մեծանալու ավելի մեծ հնարավորություններ, մեծացնում են ճանաչումն ու աճը, աճում են հետաքրքրությունը մատուցվող ծառայությունների կամ ապրանքների նկատմամբ, ինչը հետագայում հանգեցնում է նոր առաջատարների և հավելվածների քանակի ավելացման:
Այսօր մենք կխոսենք 14 առցանց խթանման գործիքների մասին, որոնք օգտակար կլինեն մարքեթոլոգների և արդյունավետ բիզնեսի համար:
Ինչու՞ են ձեզ հարկավոր շուկայավարման գործիքներ: Բիզնեսի աճի և հաջող զարգացման համար անհրաժեշտ են խթանման տարբեր տարբերակներ և նոր գործիքների փորձարկում: Ձեր մրցակիցներից հետ չմնալու համար կարևոր է հետևել ժամանակին, օգտագործել մի շարք գովազդային գործիքներ։
1․ Մեսսենջերների/սոցիալական ցանցերի/փոստերի բաժանորդների լսարանների քանակի ավելացում.
2․ Նոր առաջատարների ներգրավում;
3․ Հաճախորդների հավատարմության բարձրացում;
4․ Վաճառքի ծավալների ավելացում;
5․ Ծառայությունների/ապրանքների մասին տեղեկացվածության բարձրացում;
6․ Նոր լսարանի ներգրավում;
7․ Շուկայում նոր ապրանքների/ծառայությունների ներմուծում:
Նպատակ ընտրելիս հիմնականը հաշվի առնելն է, որ բոլոր գործիքները փոխկապակցված են աշխատում:
Ինչպե՞ս ընտրել ճիշտ գործիքները: Արժե ստեղծել խթանման գործիքների ցանկ, երբ հստակ ձևակերպվեն գովազդային նպատակները։
Գովազդի այս տեսակը տեսնում են այն օգտատերերը, ովքեր ուղղակի կամ անուղղակի հետաքրքրված էին որոշակի ապրանքով ինտերնետում:
Դուք կարող եք շփվել սառը լսարանի հետ և տաքացնել այն, ինչպես նաև աշխատել տաք լսարանի հետ և խրախուսել նրանց կրկնակի գնումներ կատարել:
Սա գովազդ է սոցիալական ցանցերում և ակնթարթային մեսենջերներում: Թիրախային գովազդի միջոցով լսարանների խմբերը նույնպես ստեղծվում են տպավորություններով՝ հիմնված որոշակի պարամետրերի վրա (օրինակ՝ աշխարհագրական դիրք, սարք, տարիք, սեռ): Նման գովազդը հարմար է, ինչպես վաճառքի ծավալների ավելացման, այնպես էլ տեղեկացվածության բարձրացման ու բաժանորդների թվի ավելացման համար։
Գործիք, որը խթանում է գովազդը սոցիալական ցանցերում՝ օգտագործելով վճարովի և անվճար գովազդային գործիքներ: SMM-ի աշխատանքի հիմքը ներառում է՝ բովանդակության ստեղծում, պլանավորում և հրապարակում, բաժանորդների հետ շփում, ալիքում գործողությունների իրականացում և այլն։
Սա Yandex-ի գովազդային գործիք է, որն աշխատում է միայն YAN-ում: Կարծես թե կայք անխափան անցումով հոդված է (որի շնորհիվ ապրանքը վաճառվում է), որը նվիրված է ապրանքների կամ ծառայությունների որոշակի կատեգորիայի։ Ցավոք, այս գործիքը հարմար չէ բոլորի համար, մասնավորապես.
-նրանց համար, ում համար կարևոր է կարճ ժամանակահատվածում փոխհատուցել իրենց ներդրումները գովազդային էջերում.
-նրանք, ովքեր չեն շփվում այլ խթանման գործիքների հետ:
5․Influence-մարքետինգ
Սա ապրանքների կամ ծառայությունների առաջմղումն է ազդեցիկների (բլոգերների)՝ կարծիքի առաջնորդների միջոցով։ Այստեղ լսարանի ներգրավվածությունը ազդեցիկի բովանդակության մեջ չափազանց կարևոր է, որպեսզի գովազդը հաջող լինի: Ինֆլենսերների միջոցով գովազդն ավելի լոյալ է ընկալվում, քանի որ բլոգերը ընկեր է իր բաժանորդների համար՝ խորհուրդ տալով որոշակի ապրանք։ Այսպիսով, գովազդը դառնում է բովանդակության մաս և, հետևաբար, ավելի հավատարիմ է ընկալվում:
PR-ը (թարգմանվում է որպես «հասարակական հարաբերություններ») ուղղված է ընկերության դրական իմիջի ստեղծմանը, վստահության և լսարանի հետ կայուն կապի ձևավորմանը. սրանք տարբեր հարցազրույցներ, ելույթներ, հոդվածներում և սոցիալական ցանցերում հիշատակումներ, մամուլի հաղորդագրություններ:
PR-ի հիմնական խնդիրը հասարակության հետ հարաբերություններ հաստատելն ու իմիջ ստեղծելն է։
Կայքը բիզնեսի դեմքն է: Ժամանակակից աշխարհում յուրաքանչյուր աճող և հաջողակ բիզնես ունի իր սեփական կայքը, որը ծածկում է իր թիրախային լսարանի բոլոր ցավերը՝ հետաքրքրող հարցերի պատասխաններ (հետադարձ կապի վիդջեթ), կայքը համակարգված է այնպես, որ այցելուն կարողանա հեշտությամբ գտնել կատեգորիան/ապրանքը։ Նրան անհրաժեշտ է, բոլոր էջերի արագ բեռնում և հստակ գրանցման/վճարման/առաքման համակարգ։
Աննկատ խթանման գործիք, որտեղ բաժանորդները ինքնուրույն համաձայնում են կայքի փոստային պատուհանում.
Այս գործիքը թույլ է տալիս բիզնեսին վերահսկել հաճախորդների հետ շփման գործընթացը, ազդել պահանջարկի վրա և ուսումնասիրել հաճախորդների վարքագիծը: CRM համակարգում, օգտագործելով լսարանների նեղ սեգմենտավորումը, հնարավոր է գովազդը հատուկ թիրախավորել կոնկրետ սեգմենտի վրա, ինչը նպաստում է բիզնեսի վաճառքի ավելացմանը:
Բիզնեսի համար բջջային հավելվածի ստեղծումը նույնպես կարևոր է: Բջջային շուկայավարումն ապահովում է հասանելիություն, ներգրավում է նոր թիրախային լսարաններ և բարելավում է հաճախորդների փոխազդեցությունը:
Որպեսզի գովազդվող կայքը ցուցադրվի որոնման արդյունքների առաջին տողերում, կա երկու տարբերակ. 1) Վճարովի — համատեքստային գովազդ; 2) SEO խթանում.
SEO-ի առաջխաղացումը, պարզ ասած, վեբկայքում տարբեր ոլորտներում (ներքին և արտաքին) աշխատանքների մի շարք է, ինչը հանգեցնում է կայքի այցելուների ավելացմանը:
Ինչ է ներառված SEO-ի օպտիմալացման աշխատանքում.
1․ Կայքի կառուցվածքի մշակում;
2․ Բովանդակության ամբողջականություն;
3․ Կայքի ֆունկցիոնալության ապահովում;
4․ Աշխատեք իմաստային միջուկի վրա;
5․ Երթևեկության ներգրավում այլ կայքերի հղումների միջոցով:
Այս գործիքը հարմար է տարբեր տեսակի կայքերի համար և գրավում է նպատակային տրաֆիկ, սակայն արդյունավետությունը պահպանելու համար անհրաժեշտ է պարբերաբար թարմացնել կայքի բովանդակությունը, ընդլայնել իմաստային միջուկը և աշխատանքը համատեղել այլ մարքեթինգային գործիքների հետ:
Սա համապատասխան և նպատակային բովանդակության կառուցումն է ընթացիկ և պոտենցիալ գնորդների համար: Սա ներառում է.
1․ Բլոգեր;
2․ Գրառումներ;
3․ Տեսանյութեր;
4․ Տեղեկագրեր։
Ինտերնետային մարքեթինգի կարեւորագույն գործիքներից է ապրանքանիշի հավատարմության համակարգի զարգացումը։ Հավատարմության ծրագրերն օգնում են ոչ միայն ներգրավել հանդիսատեսին, այլև պահպանել նրանց: Դա տեղի է ունենում իր անմիջական և պոտենցիալ հաճախորդների համար տարբեր մարքեթինգային գործունեություն իրականացնելու միջոցով:
Ինչից կարող է բաղկացած լինել հավատարմության համակարգը:
1) գնումների համար բոնուսներ.
2) Գնման տոկոս (Cashback);
3) կուտակային զեղչ.
4) Անձնական առաջարկներ.
5) հաղորդակցություն ձեր լսարանի հետ;
6) որակի հարցումներ.
7) մրցանակային գծագրեր.
8) Օժանդակ զրույցներում/մեկնաբանություններում տրված հարցերի արագ պատասխանները:
2) Գնման տոկոս (Cashback);
3) կուտակային զեղչ.
4) Անձնական առաջարկներ.
5) հաղորդակցություն ձեր լսարանի հետ;
6) որակի հարցումներ.
7) մրցանակային գծագրեր.
8) Օժանդակ զրույցներում/մեկնաբանություններում տրված հարցերի արագ պատասխանները:
Այս գործիքը ներառում է զեղչեր, առաջխաղացումներ, վաճառք, նմուշների բաշխում և այլն: Նման գործիքը խրախուսում է գնորդին գնել ապրանք/ծառայություն հենց հիմա, հատկապես, երբ գործունեությունը սահմանափակ է ժամանակով:
Մարքեթինգում զեղչերը կարող են կապված լինել նոր հավաքածուից առաջ գույք վաճառելու հետ (օրինակ, երբ փոխվում են սեզոնները) կամ ավելի շատ գնորդներ ներգրավելու հետ:
Թոփ 14 առցանց առաջխաղացման գործիքներ ։ Բրենդի առաջմղման տարբեր տեսակներ կան, և դրա ազդեցությունն ավելի մեծ կլինի, եթե գործիքներն աշխատեն ըստ կոնկրետ ռազմավարության, փոխկապակցված լինեն:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem