Բիզնես

Բրենդինգը մարքեթինգային գործընթաց է, որը հանգեցնում է ապրանքանիշի ստեղծմանը և զարգացմանը: Հիմնական խնդիրը ապրանքանիշի ճիշտ իմիջի ստեղծումն է, որը կբավարարի իր թիրախային լսարանի կարիքները: Ձևավորեք երկարաժամկետ հարաբերություններ սպառողների հետ, դարձրեք նրանց հնարավորինս հավատարիմ և հետաքրքրված:
Բրենդինգը ավելին է, քան կորպորատիվ գույներով լոգոն և կայք: Բրենդինգը ձեր ընկերության հետ կապված մտքերն ու տեւական ասոցիացիաներն են:
Ինչպե՞ս կարող է փողոցում գտնվող մարդը մեկ բառով նկարագրել ձեր ապրանքանիշը: Կկարողանա՞ նա հիշել ձեր ապրանքը, թե՞ մտքին կգան միայն մրցակիցները:
Top-of-mind — մարքեթոլոգների երազանքը. Հարցին. «Ի՞նչ ապրանքանիշեր գիտեք ապրանքների կատեգորիայում»: Պատասխանողն առաջինը կանվանի ձեր ապրանքանիշը:
Առանց ակնարկի — սպառողը ձեր ապրանքանիշն անվանում է առաջին 3-5 մրցակիցների շարքում: Սա լավ ցուցանիշ է։
Հանդես եկած համբավ — Սպառողը ճանաչում է ապրանքանիշը միայն այն դեպքում, եթե նրան ցույց են տալիս ապրանքի փաթեթավորումը, տարբերանշանը կամ գովազդային կարգախոսը։
Ձևավորում է ընկերության և արտադրանքի ճանաչում: Օրինակ՝ օգտագործելով տարբերանշան, գույն, ապրանքի փաթեթավորում կամ թալիսման կերպար:
Ստեղծում է իմաստալից ասոցիացիաներ: Օրինակ՝ ապրանքի բնութագրերով (հուսալի դռներ), արժեքներով (ընտանիք, շքեղություն, ազատություն), շուկայում հեղինակություն
Ապահովում է մարդկանց որոշակի խմբի պատկանելություն: Եթե ունես նշանակալից ապրանքանիշի արտադրանք, ուրեմն դառնում ես «ընտրյալների» մի մասը։ Այս դիրքավորումը հիանալի է աշխատում պրեմիում սեգմենտում:
Բարձրացնում է ընկերության արժեքը և ներդրումային գրավչությունը: Եթե ձեր ապրանքանիշը հայտնի է, ապա դրա արժեքը շուկայում մեծանում է: Ձեզ համար ավելի հեշտ է գտնել ներդրողներ և գործընկերներ։
Անձնական բրենդինգ — անձնական ապրանքանիշ կառուցելու մասին խոսում են բոլորը՝ կոսմետոլոգից մինչև պատգամավոր։ Անձնական բրենդինգը ստեղծում է մարդու իմիջ և բացահայտում նրա անհատականությունը։ Հենց այն կողմից, որտեղից այն նախատեսված էր։
Ընկերության բրենդինգ (կորպորատիվ բրենդինգ) — հիմնական խնդիրը հիշվելն ու մրցակիցներից տարբերվելն է։ Դրա համար ընկերությունը ձևակերպում է հատուկ առաքելություն և ապրանքանիշի արժեքներ և ձգտում է դրանք փոխանցել հանդիսատեսին: Բացի այդ, յուրահատուկ կերպար ստեղծելու համար նրանք օգտագործում են լոգո, բրենդինգ և գույներ:
Ապրանքի բրենդավորում — կենտրոնացած է կոնկրետ ապրանքի պատկեր ստեղծելու վրա, այլ ոչ թե ամբողջ ընկերության
Ծառայությունների բրենդավորում — սկզբում այն նախատեսված է դրական հույզեր առաջացնելու համար, քանի որ ծառայությանը, ինչպես ապրանքը, չի կարելի դիպչել:
Ներքին բրենդինգ — սա բարելավում է ընկերության իմիջը աշխատակիցների շրջանում՝ հետևելով որոշակի կորպորատիվ մշակույթին: Թույլ է տալիս վարձել և պահպանել կադրեր, որոնք համապատասխանում են ձեր ապրանքանիշին և գրավիչ կլինեն աշխատանք փնտրողների համար:
Քաղաքական բրենդինգ — սա ներառում է նախընտրական քարոզարշավները, թեկնածուների կարգախոսները և կուսակցության խորհրդանիշները: Նրանց խնդիրն է ընտրողներին հստակ փոխանցել իրենց տեսակետն ու առաքելությունը։ Ընդ որում, հանդիսատեսի վրա ազդեցության ժամանակը սահմանափակվում է մի քանի ամսով։
Աշխարհագրական (տարածքային) բրենդինգ — սա երկրի, քաղաքի կամ տարածաշրջանի իմիջի ձևավորումն է քաղաքացիների և համաշխարհային հանրության շրջանում։ Օգտագործվում է զբոսաշրջիկներին և ներդրողներին գրավելու համար։
Բրենդինգ արվեստի մեջ Սա ֆիլմերի, գրքերի, արվեստագետների և երաժիշտների գովազդն է: Հիմնական նպատակը ինտրիգներ ստեղծելն ու զգացմունքներ առաջացնելն է։
Անվանում — Անվան զարգացում. Ապրանքանիշի անվանումը պետք է արագ հիշվի, ինչպես նաև հեշտ և միանշանակ ընթեռնելի: Անունը կարող է արտացոլել ընկերության գործունեության էությունը (Սուշի խանութ), կամ առաջացնել ուժեղ ասոցիացիաներ կոնկրետ անձի հետ։
Առաքելություն և փիլիսոփայություն — Կարճ և գեղեցիկ բացատրություն, թե ինչու ընկերությունը գոյություն ունի, ինչ արժեքներ են նրա համար կարևոր և ինչպես է այն օգնում մարդկանց: Իդեալում, այստեղ պետք է սկսվի բրենդինգը: Մարքեթինգային ռազմավարությունը, կորպորատիվ մշակույթը և դիրքավորման քաղաքականությունը կախված են առաքելությունից:
Տեգլինգ -դրա վրա աշխատում են ամենահզոր ստեղծագործողները, ակտիվ աշխատակիցները և ընկերության ղեկավարները: Վառ գրավիչ կարգախոսները հիշարժան են և երկար են մնում հիշողության մեջ։
Լոգոն — ապրանքանիշի գրաֆիկական ներկայացում, որը թույլ է տալիս արագ ճանաչել այն: Այն օգտագործվում է կայքում, ինտերիերի և տպագրության մեջ: Պրոֆեսիոնալ դիզայներները կարողանում են ընկերության համար նշանակալի արժեքներ և նշանակություն ավելացնել լոգոտիպին, նույնիսկ եթե այն առաջին հայացքից աբստրակցիա է թվում:
Գունավոր սպեկտր — գույնի համադրությունը ընտրված է ուշադիր: Այն պետք է արտացոլի ապրանքանիշի արժեքները և հաշվի առնի գույնի հոգեբանությունը՝ կախված թիրախային լսարանից: Օրինակ, երեխաների զարգացման ստուդիայի համար նրանք, ամենայն հավանականությամբ, կընտրեն պաստելի կամ վառ երանգներ, քան սևի և կարմիրի համադրությունը: Համադրությունների գունային ծածկագիրը պետք է գրանցվի դիզայներների համար: Նրանք կարող են այն տեղադրել նաև պաշտոնական կայքում։
Տառատեսակներ և գրաֆիկա — Դուք կարող եք օգտագործել անվճար տառատեսակ, գնել լիցենզիա կամ պատվիրել դիզայներներից հատուկ տառատեսակի մշակում: Գրաֆիկական պատկերները ներառում են նկարազարդումներ և նկարներ, որոնք ընկերությունը օգտագործում է կայքում և տպագրության մեջ, օրինակ՝ թալիսման կերպարի պատկերները: Նրանք պետք է լինեն բարձրորակ և պատրաստված նույն ոճով։ Սա կօգնի ստեղծել միասնական դիրքավորում բոլոր հաղորդակցման ուղիներում: