Բիզնես

Ի՞նչ է ստարտափը: Եկեք բացատրենք պարզ բառերով : Ոմանք ստեղծում են ստարտափներ՝ գումար աշխատելու համար, իսկ ոմանք երազում են փոխել աշխարհն իրենց գաղափարով։ Ստարտափը երիտասարդ, արագ զարգացող ընկերություն է, որը հիմնված է նորարարական բիզնես գաղափարի և տեխնոլոգիայի վրա:
Տարբեր կարծիքներ կան այն մասին, թե որն է ստարտափի էությունը, և, համապատասխանաբար, սահմանումները տարբերվում են: Ստարտափի տարբերակիչ առանձնահատկությունները ներառում են.
1. Տարիքը ՝ սա երիտասարդ կամ նորաստեղծ ընկերություն է, որը շուկայում ներկայության կարճ պատմություն ունի.
2․ Աճ ՝ ստարտափները կենտրոնացած են բիզնես մոդելի արագ աճի և մասշտաբի, ինչպես նաև շուկայի մասնաբաժնի գրավման վրա, այլ ոչ թե արագ վերադարձի վրա.
3․ նորարարություն ՝ ստարտափներն առաջարկում են նոր տեխնոլոգիաների վրա հիմնված եզակի լուծումներ.
4․ խնայողություն ՝ ստարտափները փորձում են գործել նվազագույն ռեսուրսներով և գործընթացում ներգրավել արտաքին ներդրումներ.
5․ venture-backed ՝ ստարտափի դասական հատկանիշը ներդրումներ ներգրավելն է վենչուրային ներդրողներից, ովքեր վտանգում են իրենց կապիտալը: Այլ ներդրումները փոքր բիզնեսը չեն դարձնում նորաստեղծ.
6․ անորոշություն ՝ սա ներդրողի համար բարձր ռիսկեր ունեցող բիզնես է, դժվար է կանխատեսել՝ նախագիծը կարդարացնի իրեն, թե կձախողվի.
7․ անշահութաբերություն ՝ ստարտափները, որպես կանոն, միշտ ավելի շատ են ներդնում աճի մեջ, քան այս պահին վաստակում են, քանի որ ներդրողները հույսը դնում են ապագայում շահույթի վրա, երբ բիզնեսը հասնի որոշակի մասշտաբի.
8․ մշակույթ ՝ . ստարտափներն առանձնանում են թիմային համախմբվածությամբ, նախագծի գաղափարի հանդեպ կիրքով, արտահայտվելու ազատությամբ, նախօրոք աշխատելու պատրաստակամությամբ և արտաժամյա աշխատանքով՝ հանուն փորձի և ապագա ձեռքբերումների:
Հայտնի ընկերությունների օրինակներ են, որոնք առաջացել են ստարտափներից՝ Instagram-ը, Twitter-ը, Facebook-ը, Uber-ը, Airbnb-ն, SpaceX-ը, Snapchat-ը:
Ստարտափներն ունեն իրենց կյանքի ցիկլը.
1․ Բիզնես գաղափարի ձևավորում, որը լուծում է իրական սպառողական խնդիր:
2․ Գործարկեք նվազագույն կենսունակ արտադրանք (MVP)՝ վարկածը ստուգելու համար:
3․ Արտադրանքի շուկայի համապատասխանության ձեռքբերում՝ ապրանքի շուկայական ընդունում:
4․ Հասունության հասնելը` կայուն դիրք շուկայում:
Շատ ստարտափներ ձախողվում են, քանի որ դրանք վատ պատճենված գաղափար են կամ չեն բավարարում շուկայի իրական կարիքները:
Կան մի քանի եղանակներ, որոնք կօգնեն ձեզ ընտրել լավ լուծում ստարտափի համար.
1․ Եղեք թրենդում: Կարդացեք շուկայական նոր ապրանքների և գյուտերի մասին, փորձեք գուշակել, թե որ ոլորտում դրանք կարող են կիրառվել.
2․ Դարձեք փորձագետ: Շուկայի ինսայդեր լինելը միշտ ավելի շահավետ է, քան դրսից մուտք գործելը: Միևնույն ժամանակ, դուք կարող եք համատեղել գիտելիքները միանգամից մի քանի ոլորտներում, որպեսզի ինչ-որ բան հորինեք տեխնոլոգիաների խաչմերուկում: Օրինակ՝ Salomon Brothers ներդրումային բանկի աշխատակից Մայքլ Բլումբերգը աշխատանքից ազատվելուց հետո որոշել է ստեղծել իր սեփական ֆինանսական գործակալությունը՝ Bloomberg-ը։ Նա ի վերջո դարձավ աշխարհի ամենահարուստ և հզոր մարդկանցից մեկը.
3․ Լուծեք ձեր խնդիրը: Գտեք լուծում, որը շուկայում չկա, բայց որը կհեշտացնի կյանքը անձամբ ձեզ համար: Այսպես ստեղծվեց ֆոտոհոսթինգի Flickr կայքը, քանի որ «Game Neverending» մուլտիպլեյեր առցանց խաղը մշակելիս անհրաժեշտ էր ինչ-որ տեղ պատկերներ պահել.
4․ Փնտրեք թույլ կետեր: Հասկանալը, թե որտեղ են այլ մարդիկ վատնում իրենց գումարն ու ժամանակը, երբեմն կարող է օգնել ձեզ օգտակար լուծում գտնել.
5․ Բարելավել այն, ինչ արդեն կա: Հատկապես հաջող ճանապարհը կլինի այն ապրանքների և ծառայությունների հետ աշխատելը, որոնք ներկայումս բացասականություն են առաջացնում անավարտ ինտերֆեյսի կամ այլ պատճառներով: Ռիչարդ Բրենսոնը ստեղծեց Virgin Atlantic-ը՝ սպասարկումով առաջ անցնելու British Airways-ից, բայց շատ ավելի հեռուն գնաց.
6․ Կապել չկապվածները: Սա այն սկզբունքն է, որն օգտագործվում է ստարտափների կողմից, որոնք գտել են էժան ապրանքների և ծառայությունների հաջող համադրություն և դրանց կարիքը ունեցող հարուստ հաճախորդների: Օրինակ, Odesk բորսան օգնում է ընկերություններին գտնել ֆրիլանսերներ աշխարհի մյուս ծայրից.
7․ Պատճենել բարելավումներով: Անհաջող կլոնն արագ կձախողվի, բայց հաջողակ, ինչպես ցույց է տալիս պրակտիկան, վերածվում է անկախ ընկերության և այլևս կապված չէ իր նախորդի հետ: Ահա թե ինչպես Ռուսաստանում առաջացավ UniFashion հագուստի տպագրության ստարտափը, որը փոխառեց ամերիկյան ուսանողական ապրանքների գաղափարը.
8․ Ճամփորդեք և փորձ ձեռք բերեք։ Այլ երկրից հաջողակ բիզնեսի դեպքերը կարող են աշխատել ձեր հայրենիքում։ Ամերիկացի Հովարդ Շուլցը նկատել է Միլանում սուրճի խանութների գաղափարը։ Ահա թե ինչպես է առաջացել Starbucks-ը.
9․ Աշխատեք նոր շուկաների հետ: Եթե հետևում եք ընկերությունների նոր ապրանքներին, կարող եք արագ առաջարկել հավելումներ և բարելավումներ նրանց համար: Բիլ Գեյթսը սկսեց գումար աշխատել՝ գրելով BASIC թարգմանիչ առաջին տնային համակարգչի համար՝ Altair 8800;
10․ Շփվեք խելացի մարդկանց հետ։ Հնարավոր է, և երբեմն անհրաժեշտ է օգտագործել այլ մարդկանց գաղափարները: Շատերը չեն կարող կյանքի կոչել ինչ-որ արժեքավոր բան, բայց ցանկանում են պատվիրակել այս գործառույթը:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem