Բիզնես

Product Management վերահսկում է արտադրանքի զարգացումը և կյանքի ցիկլը` սկսած գաղափարից մինչև գործարկում և դրանից դուրս: Այս ուղեցույցում մենք կուսումնասիրենք արտադրանքի մենեջերի դերը, նրա հիմնական պարտականությունները, հիմնական հմտությունները և արտադրանքի կառավարման կարևորությունը այսօրվա մրցակցային շուկայում:
Արտադրանքի կառավարումը կազմակերպությունների ներսում կարևոր գործառույթ է, որը պատասխանատու է արտադրանքի զարգացման և հաջողության ուղղորդման համար, որոնք բավարարում են հաճախորդների կարիքները և խթանում բիզնեսի աճը: Արտադրանքի մենեջերները գործում են որպես կամուրջ տարբեր շահագրգիռ կողմերի, ներառյալ հաճախորդների, ինժեներների, դիզայներների և ղեկավարների միջև, որպեսզի համոզվեն, որ արտադրանքը համապատասխանում է ընկերության նպատակներին և խնդիրներին:
1․ Շուկայական հետազոտություն. իրականացնել շուկայական հետազոտություն՝ բացահայտելու հաճախորդների կարիքները, շուկայի միտումները և մրցակցային լանդշաֆտը:
2․ Ապրանքի ռազմավարություն. մշակել արտադրանքի ռազմավարություն, որը ուրվագծում է արտադրանքի տեսլականը, նպատակները և ճանապարհային քարտեզը:
3․ Պահանջների հավաքագրում. համագործակցել շահագրգիռ կողմերի հետ՝ ապրանքի պահանջները հավաքելու և առաջնահերթություն տալու համար:
4․ Արտադրանքի մշակում. Վերահսկել զարգացման գործընթացը՝ պլանավորումից և նախագծումից մինչև իրականացում և փորձարկում:
5․ Գործարկում և շուկա դուրս գալ. արտադրանքի թողարկումների պլանավորում և իրականացում, ներառյալ շուկայավարումը, վաճառքը և հաճախորդների աջակցության ռազմավարությունները:
6․ Կատարման մոնիտորինգ. արտադրանքի կատարողականի մոնիտորինգ և հետադարձ կապի հավաքում` արտադրանքը ժամանակի ընթացքում բարելավելու համար:
1․ Վերլուծական հմտություններ. տվյալները վերլուծելու, միտումները բացահայտելու և տվյալների վրա հիմնված որոշումներ կայացնելու ունակություն:
2․ Հաղորդակցման հմտություններ. Ուժեղ բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ՝ շահագրգիռ կողմերի վրա ազդելու և արտադրանքի տեսլականը արտահայտելու համար:
3․ Առաջնորդության հմտություններ. բազմաֆունկցիոնալ թիմեր ղեկավարելու, թիմի անդամներին մոտիվացնելու և կոնսենսուս առաջացնելու կարողություն:
4․ Ռազմավարական մտածողություն. ռազմավարական մտածելակերպ՝ երկարաժամկետ արտադրանքի ռազմավարություն մշակելու և բիզնես նպատակների վրա հիմնված նախաձեռնությունների առաջնահերթություն տալու համար:
5․ Հաճախորդի կարեկցանք. հաճախորդների կարիքների և վարքագծի խորը ըմբռնում` նպատակային լսարանի հետ արտադրանք ստեղծելու համար:
1․ Համապատասխանեցում շահագրգիռ կողմերին.
2․ Առաջնորդող նորարարություն. առաջ մղել նորարարություն՝ բացահայտելով շուկայական հնարավորությունները և դրանք վերածելով արտադրանքի առանձնահատկությունների և բարելավումների:
3․ Առավելագույն ROI. ներդրումների վերադարձը ՝ առաջնահերթություն տալով այն հատկանիշներին , որոնք արժեք են ներկայացնում բիզնեսին:
4․ Հաճախորդների բավարարվածության բարելավում. հաճախորդների գոհունակության բարելավում` մատուցելով ապրանքներ, որոնք համապատասխանում են հաճախորդների սպասելիքները:
Եզրափակելով, արտադրանքի կառավարումը բազմակողմանի կարգապահություն է, որն ընդգրկում է շուկայի հետազոտություն, ռազմավարության մշակում, արտադրանքի մշակում և շուկա դուրս գալու իրականացում:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ https://t.me/hayqsystem