Բիզնես

Ինչպես արդյունավետ պլանավորել ձեր ժամանակը : Գլոբալ և առօրյա նպատակներին հասնելու համար կարևոր է խելամտորեն պլանավորել ձեր ժամանակը և ճիշտ բաշխել առաջադրանքները: Եկեք պարզենք, թե ինչպես դա անել հնարավորինս արդյունավետ, առանց առօրյայի մեջ մոլորվելու և ծավալուն աշխատանքից չվախենալու:
Պլանավորումը տարբեր առաջադրանքների արդյունավետ կատարման համար ժամանակի արդյունավետ բաշխման մեթոդ է:
Հաճախ է պատահում, որ առաջադրանքներն ու ժամկետները ձնագնդի պես կուտակվում են, ու ավելի ու ավելի քիչ ժամանակ ու էներգիա է մնում։ Արդյունքում մենք հայտնվում ենք կա՛մ բաց թողնված վերջնաժամկետների, կա՛մ նյարդային պոռթկումի, կա՛մ այս ամենի հետ միանգամից: Աշխատանքի աղետալի արդյունքներից խուսափելու համար կան գործիքներ, ինչպիսիք են ժամանակի կառավարումը, նպատակների սահմանումը և պլանավորումը: Արդյունավետության այս «երեք սյուները» շատ ընդհանրություններ ունեն, բայց դեռևս տարբերվում են:
Պլանավորումը ժամանակի բաշխման և առաջադրանքների առաջնահերթության ավելի գլոբալ մեթոդ է, քանի որ այն օգտագործվում է ոչ միայն անձնական կյանքում, այլև բիզնեսում: Վերջին դեպքում պլանավորումը հատկապես անհրաժեշտ է, քանի որ արտադրության արդյունքը կախված է առաջադրանքների և ռեսուրսների ճիշտ բաշխումից։ Ընդհանուր առմամբ, բիզնեսի պլանավորումը ժամանակի, գործունեության, ռեսուրսների և միջոցների արդյունավետ բաշխման մեթոդներից մեկն է:
Քանի որ պլանավորման մեթոդն ունի կիրառությունների լայն շրջանակ, կյանքի յուրաքանչյուր ոլորտ ունի իր տեսակը:
Պլանավորում ըստ անհրաժեշտության ՝
Հրահանգային, որում հանձնարարված խնդիրների կատարումը պարտադիր է։ Սա ներառում է մանրամասները և այն անձին, ում ուղարկվում է ավարտված պլանը: Ավելի հաճախ օգտագործվում է պետական պլանավորման կամ ձեռնարկություններում:
Ինդիկատիվ՝ չենթադրելով ժամկետների և առաջադրանքների պարտադիր կատարում։ Այն բավականին խորհրդատվական է և օգտագործվում է միկրոտնտեսական գործընթացներում։
Ըստ առաջադրանքի կատարման ժամանակի ՝
Կարճաժամկետ պլանավորում — հաշվարկվում է մինչև մեկ տարի ժամկետով: Կարող է պարունակել օրվա, շաբաթվա, ամսվա, եռամսյակի պլան: Ամենատարածված տեսակը, քանի որ այն օգտագործվում է ինչպես առօրյա կյանքում, այնպես էլ ձեռնարկությունում։
Միջնաժամկետ պլանավորում — օգտագործվում է պետական մարմիններում, ձեռնարկություններում և ընկերություններում: Սովորաբար հաշվարկվում է մեկից հինգ տարի ժամկետով:
Երկարաժամկետ պլանավորում — այստեղ հաշվարկները կատարվում են հինգ և ավելի տարի ժամկետով: Հաճախ օգտագործվում է գիտության և տնտեսագիտության մեջ ռազմավարական խնդիրների լուծման համար:
Ըստ պլանի բովանդակության ՝
Սա ներառում է մարտավարական, ռազմավարական և գործընթացային պլանավորում:
Ռազմավարություն — երկարաժամկետ պլան է, որը որոշում է ընկերության գործողությունների հիմնական վեկտորը: Սա ներառում է շուկայի ուսումնասիրություն, թիրախային լսարան, աշխատանքային հոսքի օպտիմալացում և այլն:
Մարտավարություն — պլանավորում է, որը պայմաններ է ստեղծում ռազմավարական պլանավորման ընթացքում առաջադրված խնդիրների լուծման համար։
Օրացուցային — պլանավորումը ներառում է ռազմավարական և մարտավարական քայլերի բաշխում՝ ըստ կոնկրետ ժամկետների և այլ ցուցանիշների:
Բիզնեսի պլանավորում — որպես տեսակներից մեկը, անհրաժեշտ է պլանավորված գործունեության արդյունավետությունը գնահատելու համար: Սա մանրամասն պլան է, որը ներառում է կազմակերպության և բիզնեսի բոլոր հիմնական ցուցանիշները։
Պարետոյի մեթոդ Կամ «80/20 կանոնը»: Իտալացի սոցիոլոգ և տնտեսագետ Վիլֆրեդո Պարետոյի ձևակերպած սկզբունքի էությունն այն է, որ ջանքերի 20%-ը բերում է արդյունքի 80%-ին և, համապատասխանաբար, ջանքերի 80%-ը ծախսվում է արդյունքների 20%-ի վրա։ Ամեն ինչ կախված է նրանից, թե որքանով է արդյունավետ այս կամ այն գործողությունը նպատակին հասնելու համար։
Այս մեթոդը հատկապես լավ է աշխատում առօրյա կյանքում։ Եթե դուք ճիշտ բաշխեք ձեր ժամանակը անհրաժեշտ առաջադրանքների 20%-ի վրա, ապա դա ձեզ 80%-ով կմոտեցնի ձեր նպատակին: Պարետոյի մեթոդը լավագույնս օգտագործվում է Էյզենհաուերի մատրիցայի հետ համատեղ՝ օրը սկսելով կարևոր և հրատապ առաջադրանքներով և աստիճանաբար անցնելով դեպի պակաս կարևոր, բայց ավելի ծավալուն:
OKR մեթոդ — OKR-ն նշանակում է նպատակներ և հիմնական արդյունքներ: Այս մեթոդաբանությունն ավելի շատ կապված է բիզնեսի պլանավորման հետ։ Այն հիմնված է ընկերության նպատակներին հասնելու խնդիրների արդյունավետ վերահսկման վրա: Բացի այդ, մեթոդաբանությունը ներառում է ծրագրի կառավարում անհատական և թիմային նպատակների համաժամացման համար: Այն մշակվել է Intel-ի կողմից 1960-ականներին։ Այժմ համակարգն օգտագործվում է այնպիսի ընկերություններում, ինչպիսիք են Google-ը, Spotify-ը, Twitter-ը, LinkedIn-ը, Airbnb-ն և այլն:
Ջոն Դոերը, հայտնի վենչուրային ներդրող, Kleiner Perkins հիմնադրամի գործընկերը, ով Google-ում OKR-ների ներդրման առաջատարն էր, առաջարկեց նպատակներ դնելու հետևյալ բանաձևը. պետք է մուտքագրել նպատակը և հիմնական արդյունքները: Ինչպես գրում է Ֆելիպե Կաստրոն The Beginners Guide to OKRs-ում, OKR-ները պետք է լինեն քանակական և չափելի:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem