Բիզնես

Ինչպես բացել զբոսաշրջային բիզնես զրոյից ։ Զբոսաշրջությունը, չնայած վերջին շրջանում ապրած բոլոր դժվարություններին, շարունակում է մնալ չափազանց գրավիչ բիզնես ոլորտ: Սա հնարավորություն է տալիս փոքր ներդրումներով բիզնես բացել և ուղեկցվում է բազմաթիվ դրական էմոցիաներով։ Oգնել մարդկանց կազմակերպել իրենց հանգիստը, իսկ հետո լսել նրանց դրական տպավորությունները շատ հաճելի է։ Այնուամենայնիվ, զբոսաշրջությունը կոշտ ընկույզ է: Որպեսզի չկորցնեք ձեր ամբողջ գումարը, դուք պետք է շատ ուշադիր և լրջորեն մոտենաք ձեր սեփական տուրիստական գործակալության բացմանը:
Նախ պետք է պարզել, թե ինչպես է գործում զբոսաշրջության շուկան և ինչից է այն բաղկացած։ Բիզնեսի սեփականատերը պետք է որոշի՝ աշխատել ֆրանչայզերի կամ անկախ գործակալության հետ: Ինքնուրույն բացվելով՝ դուք ավելի շատ ռիսկի եք դիմում։ Նախ, անհայտ տուրիստական գործակալությունները վստահություն չեն ներշնչում, ինչը նշանակում է, որ առաջխաղացման համար նրանց ավելի լուրջ ջանքեր ու բյուջեներ են պետք։ Երկրորդ, դուք ստիպված կլինեք ինքնուրույն լուծել տեխնոլոգիաների ձեռքբերման հարցերը, որոնք կապված են շրջագայությունների որոնման և ամրագրման հետ: Եվ երրորդ՝ ավելի դժվար է աշխատել տուրօպերատորների՝ զբոսաշրջային ապրանքների մատակարարների հետ։
Ցանցային տուրիստական գործակալությունները, որոնք առաջարկում են արտոնություններ, կարելի է բաժանել հիմնական կատեգորիաների, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի իր մասնաճյուղերը:
1. Զբոսաշրջային գործակալություններ տուրօպերատորներից, որոնց խնդիրն է վաճառել այս մատակարարի զբոսաշրջային արտադրանքը: Ակնհայտ է, որ տուրօպերատորը կարող է ցածր գներ առաջարկել ճանապարհորդության համար միայն որոշ ուղղություններով, ուստի նման տուրիստական գործակալությունը կարող է ի վերջո բավականաչափ շահութաբեր չլինել:
2. Զբոսաշրջային գործակալություններ, որոնք ստանում են թրաֆիկ առցանց ալիքներից: Ավելի ժամանակակից ցանցեր, որոնք ներգրավում են լսարանին, օգտագործելով ինտերնետը և ունեն տարբեր առցանց գործիքներ՝ շրջագայությունների որոնման, ամրագրման և վաճառքի համար: Բացասական կողմն այն է, որ նման ցանցը բաց է թողնում «դասական» անցանց լսարանը:
3. Ցանցեր, որոնք միավորում են առցանց և օֆլայն կապի ուղիները և ապահովում են աշխատանքի ավտոմատացման տեխնոլոգիաներ: Նման ընկերությունների հիմնական առաքելությունն է հնարավորություն տալ տուրիստական գործակալությանը, օգտագործելով ժամանակակից տեխնոլոգիաները, վաճառել լավագույն գներով տուրերը և այդ գործընթացը գործի դնել։
Ֆրանչայզեր ընտրելիս կարևոր է ուշադրություն դարձնել նրա փորձին և բիզնես վարելու առանձնահատկություններին: Որոշ ընկերություններ ճգնաժամի ժամանակ սնանկության բարձր ռիսկ ունեն: Դա պայմանավորված է նրանով, որ մի շարք իրավիճակներում տուրօպերատորը կարող է պահանջել մինչև 100% կանխավճար շրջագայությունների համար, մինչդեռ զբոսաշրջիկները հաճախ դրանց համար վճարում են մաս-մաս, իսկ կառավարման ցանցը չունի բավարար ֆինանսական «անվտանգության բարձիկ»: «Նման դեպքի համար.
Նախքան տուրիստական գործակալություն բացելը, կարևոր է վերլուծել թիրախային լսարանի առկայությունը: Եթե դուք պատրաստվում եք բացել մեծ քաղաքում՝ Երևանում կամ մեկ այլ երկրի միլիոնանոց քաղաքում, ապա իմաստ չունի այն ամբողջությամբ վերլուծել: Ընտրեք ամենագրավիչ տարածքը և գնահատեք, թե որքան պահանջարկ կունենա ձեր ընկերությունը այնտեղ:
Նախապատրաստման մյուս կարևոր տարրը մրցակցային միջավայրի վերլուծությունն է: Պարզեք, թե ինչ գործակալություններ են գտնվում մոտակայքում, ինչ են առաջարկում, և որոնք են ձեր մրցակցային առավելություններն ու տարբերությունները: Դուք նույնիսկ կարող եք գնալ մրցակից տուրիստական գործակալություն որպես գաղտնի գնորդ, եթե դա ձեզ իսկապես անհրաժեշտ է:
Տուրիստական գործակալություն բացելու համար ներդրումները, որպես կանոն, համեմատաբար փոքր են. այս բիզնեսը չի պահանջում թանկարժեք սարքավորումներ կամ ապրանքներ գնել: Այնուամենայնիվ, ներդրումների ծավալը կարող է շատ տարբեր լինել։ Ճամփորդական գործակալություն բացելիս հիմնական ծախսերն են գրասենյակի վարձույթը, սարքավորումների գնումը, խթանման ծախսերը և աշխատավայրի վճարումը, եթե դուք բացում եք ֆրանչայզ գործակալություն:
Որքան մեծ է քաղաքը, այնքան բարձր է վարձակալության ներդրումները:
Մի մոռացեք, որ սենյակը, ամենայն հավանականությամբ, վերանորոգման կարիք կունենա: Եթե նույնիսկ այն լավ վիճակում է, այն պետք է հասցվի որոշակի չափանիշների: Օրինակ, մեր գրասենյակները պետք է բրենդավորված լինեն ուղեցույցներին համապատասխան: Այս պահանջներին համապատասխանելը թույլ է տալիս ստեղծել հարմարավետ մթնոլորտ հաճախորդների և մենեջերների համար և մեծացնում է զբոսաշրջիկների հավատարմությունը ապրանքանիշի նկատմամբ որպես ամբողջություն:
Ինչ վերաբերում է կահույքի և կենցաղային տեխնիկայի ծախսերին, ներդրումների չափի մեծ տատանումներ կարող են լինել: Դուք կարող եք գնել էժան կահույք և օգտագործված սարքավորումներ կամ ընտրել ավելի թանկ տարբերակներ։
Մի մոռացեք գործակալության գրանցման հետ կապված ծախսերի մասին: Դուք պետք է գրանցեք անհատ ձեռներեց կամ ՍՊԸ և վճարեք պետական տուրք, բացեք բանկային հաշիվ (որի համար բանկը միջնորդավճար կվերցնի), կադրեր հավաքագրեք և աշխատողներ գրանցեք: Եթե օգտագործվում են ոչ թե խիստ հաշվետվության ձևեր (ԽՍՀ), այլ ՀԴՄ, ապա այն պետք է գրանցվի։
Տուրիստական գործակալության խթանման բյուջեն կրկին կարող է տարբեր լինել. կան և՛ թանկարժեք մեթոդներ, և՛ ուղիներ, որոնք ներդրումներ չեն պահանջում: Միջին հաշվով, աշխատանքի առաջին 4-6 ամիսների ընթացքում այս ծախսային հոդվածի համար պետք է բյուջե հատկացնել մոտ 500000 դրամ :
Միևնույն ժամանակ, ներդրումների ծավալը հաշվարկելիս պետք է հաստատապես հասկանալ, որ առաջին վեց ամիսներին գործակալությունը կարող է գործել առանց շահույթի։ Սա նշանակում է, որ ինչ-որ ֆինանսական «բարձ» է պետք։ Հետեւաբար, դուք չպետք է ներդնեք ձեր վերջին միջոցները բիզնեսում: Ձեռնարկատերն էլ պետք է հասկանա, թե ինչպես է ապրելու։ Փողը չպետք է կապված լինի դրա ընթացիկ ծախսերի հետ, անհրաժեշտ է բիզնեսի զարգացման համար հատկացված հստակ բյուջե:
1․ Ճամփորդական գործակալության հայեցակարգի ընտրություն (այն ինքներդ բացելով կամ արտոնություն գնելով)
2․ Տեղանքի վերլուծություն
3․ Մրցակիցների վերլուծություն
4․ Որոնել տարածքներ
5․ Վարձակալության վայրի գնահատում, տրաֆիկի հաշվարկ, օպտիմալ տարբերակի ընտրություն
6․ Վարձակալության պայմանագրի կնքում
7․ Անհատ ձեռնարկատիրոջ կամ ՍՊԸ-ի գրանցում հարկայինում
8․ Տարածքի դիզայնի պատրաստում
9․ Շինարարության նախահաշվի կազմում (անհրաժեշտ կահույքի, շինանյութերի ցանկ)
10․ Փնտրեք շինարարական բրիգադ
11․ Շինանյութերի գնում
12․ Վերանորոգման աշխատանքներ
13․ Կահույքի և ներքին իրերի գնում
14․ Սարքավորումների գնում
15․ Գովազդային արշավի մշակում
16․ Ակցիաների, զեղչերի և այլ մարքեթինգային գործունեության մշակում
17․ Փնտրեք հաշվապահ
18․ Փնտրեք տուրերի վաճառքի մենեջերներ
19․ Հարցազրույցների անցկացում, թեկնածուների ընտրություն
20․ Տոնական բացում.
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem