Բիզնես

Բլոգերը ինտերնետի օգտատեր է, ով վարում է իր սեփական ալիքը, կայքը կամ էջը: Իր բաժանորդների համար նա որոշակի ոլորտում կարծիքի առաջատար է։ Դուք կարող եք ընտրել բլոգում գումար վաստակելու երկու ռազմավարություններից մեկը՝ ձեր սեփական բիզնեսի առաջխաղացումը հաշվի միջոցով կամ բլոգը վերածել բիզնեսի: Երկրորդ դեպքում ձեր արտադրանքը կլինի բովանդակություն, այսինքն՝ բլոգի բովանդակություն։
Հայտնիություն ՝ նրանք դերասաններ, երգիչներ, մարզիկներ, քաղաքական գործիչներ և այլ հայտնի մարդիկ են: Հայտնի մարդկանց բլոգները, առաջին հերթին, անձնական բրենդը գովազդելու PR գործիք են. այնտեղ նրանք կատարումների մասին հայտարարություններ են տալիս, կարծիքներ են հայտնում տարբեր հարցերի շուրջ և հետաքրքրություն են առաջացնում իրենց անձի նկատմամբ:
Մի ամբողջ թիմ կարող է աշխատել մեկ հայտնի անձի հաշվի վրա, իսկ իրենք՝ հայտնիները, որպես կանոն, ունեն անհատ ձեռնարկատերերի կամ ինքնազբաղված ձեռնարկատերերի կարգավիճակ և գումար են վաստակում բլոգում գովազդից։
Փորձագետներ ՝ նրանք իրենց ոլորտի մասնագետներ են, ովքեր բլոգը վերածում են կրթական հարթակի. նրանք տալիս են շատ օգտակար տեղեկատվություն կոնկրետ թեմայի վերաբերյալ: Մասնագետները բլոգի օգնությամբ գումար են վաստակում կա՛մ գովազդի, կա՛մ վճարովի վերապատրաստման դասընթացների, կա՛մ ծառայությունների վաճառքի միջոցով:
Փորձագետը ուսուցման հմտությունների կարիք չունի: Դուք կարող եք գրել այն ամենի մասին, ինչի մասնագետ եք և կիսվել ձեր գիտելիքներով: Բացի ուսուցիչներից, փորձագետների թվում են նաև իրավաբաններ, բժիշկներ, գեղեցկության բլոգերներ, ֆիթնես մարզիչներ, վերանորոգողներ և այլ մասնագետներ, ովքեր խորհուրդ են տալիս բաժանորդներին:
Lifestyle բլոգերներ ՝ այս խումբը ներառում է անհատների ալիքներ, ովքեր իրենց ապրելակերպը վերածում են բիզնես նախագծի: Lifestyle բլոգերները սովորաբար ոչինչ չեն վաճառում և գումար են վաստակում միայն գրառումներում գովազդից։ Բիզնեսը կառուցված է բացառապես ալիքի բովանդակության վրա՝ գեղեցիկ լուսանկարներ կամ տեսանյութեր, պահպանելով «առցանց օրագիր»: Նման բլոգերների թվում են մայր բլոգերները, մոլի ճանապարհորդները և այլն:
Գործարարներ՝ նրանք ձեռնարկատերերի բլոգներ են, ովքեր վաճառում են իրենց կողմից պատրաստված արտադրանքը իրենց հաշիվների միջոցով և չեն գովազդում այլ ապրանքանիշեր: Օրինակ՝ այսպես են անում ձեռագործ մոմեր պատրաստող արհեստավորները։
Բաժանումը կամայական է. հոգեբանի ալիքը կարող է միաժամանակ լինել և՛ կրթական, և՛ վաճառվող, իսկ հայտնի մարդկանց բլոգը կարող է լինել գովազդի հարթակ և ապրելակերպի բլոգ:
Գրեք հոդվածներ և տեքստեր: Ձևաչափը հարմար է փորձագետների, անհատ ձեռներեցների, ինքնազբաղված անձանց, ինչպես նաև ապրելակերպի բլոգերների համար։ Բովանդակությունը կարող է տարբեր լինել՝ փորձագիտական հոդվածներ, օրինակ՝ իրավական պրակտիկայի դեպքերով, ապրանքի մանրամասն նկարագրություններով կամ անձնական նշումներով: Տեքստային բլոգների համար կան բազմաթիվ տարբեր հարթակներ՝ առցանց օրագրեր, Yandex.Zen, մեսենջերի ալիքներ, էջեր սոցիալական ցանցերում, ձեր սեփական կայքը և այլն:
Վարել լուսանկարչական բլոգ: Սրանք դասական բլոգներ են սոցիալական ցանցերում: Հարմար է ապրանքների վաճառքի և գովազդի համար։
Ստեղծեք վլոգներ՝ տեսանյութեր վիդեոհոսթինգի և սոցիալական ցանցերի համար: Ձևաչափը հարմար է կրթական ալիքների, արտադրանքի ակնարկների, վիդեո հրավերների և այլնի համար:
Դուք կարող եք միաժամանակ մի քանի բլոգներ գործարկել՝ օգտագործելով տարբեր տեսակի բովանդակություն: Սա աշխատատար է, բայց թույլ կտա ընդլայնել ձեր լսարանի հասանելիությունը և ավելի արագ շարժվել:
Դուք կարող եք համատեղել ընկերության համար առևտրային բլոգի պահպանումը և սեփականատիրոջ անձնական էջը: Սա բարձրացնում է հաճախորդների վստահության մակարդակը, քանի որ նրանք բրենդի հիմնադիրներին տեսնում են որպես սովորական մարդկանց և կարող են նրանց մեկնաբանություն գրել կամ հարց տալ և այդպիսով իրենց ներգրավված զգալ:
Գրառումներ վաճառելը ՝ դրանք պարունակում են տեղեկատվություն ապրանքի հատկությունների, արժեքի, առաքման մասին՝ այն ամենը, ինչ անհրաժեշտ է այն գնելու համար։
Հագուստի խանութի հաշվում գտնվող զգեստի լուսանկարի նկարագրության մեջ կարող եք նշել հոդվածի համարը, գինը, գործվածքների կազմը և տալ հրահանգներ, թե որտեղ և ինչպես պատվիրել այն։
Գովազդային գրառումներ ՝՝ նրանք շատ ընդհանրություններ ունեն վաճառողների հետ, սակայն, ի տարբերություն առաջինների, այստեղ կարելի է խոսել նաև մրցակիցների նկատմամբ ընկերության առավելությունների, ապրանքի յուրահատկության և գնման առավելությունների մասին:
Մանկական վարսավիրանոցի գովազդային գրառման մեջ տեղին կլինի տեղեկացնել, որ բոլոր վարսահարդարներն ունեն երեխաների հետ շփվելու մեծ փորձ, և, հետևաբար, երեխան չի վախենա մկրատից. սանրվածքը կտրելը կվերածվի հետաքրքիր և անվտանգ խաղի:
Ուսումնական գրառումներ ՝ սրանք գրառումներ են, որոնք կարող են ինչ-որ բան սովորեցնել բաժանորդին:
Օրինակ՝ փակ բույսերի խնամքի մասին հոդված, յոգայի տեսադաս, ճանապարհորդության մասին վեբինար և այլն։
Ժամանցային գրառումներ ՝ այս կատեգորիան ներառում է այն ամենը, ինչը չի պատկանում առաջին երեք տեսակներին: Ամենահայտնի օրինակը հումորն է՝ կատակներ, զվարճալի տեսանյութեր և լուսանկարներ։ Ամեն ինչ, որը կարող է ուրախացնել ձեր բաժանորդներին, ներառյալ հետաքրքիր պատմություններ ձեր կյանքի մասին:
Գովազդ ՝ սա բլոգերների հիմնական եկամուտն է։ Մեթոդը հարմար է ինչպես առևտրային հաշիվների, այնպես էլ նրանց համար, ովքեր որոշել են իրենց բլոգը բիզնես դարձնել:
Ընդհանուր կանոնն այն է, որ որքան շատ բաժանորդներ ունենաք և որքան հաճախ ձեր գրառումները հայտնվեն որոնումներում, այնքան ավելի շատ կվճարվեք գովազդի համար:
Ուղղակի վաճառք ՝ սա գումար վաստակել է ոչ այնքան բլոգից, որքան ձեր սեփական ապրանքների և ծառայությունների համար հաշիվը որպես գովազդային հարթակ օգտագործելուց:
Ուրիշների բլոգների վարում որպես SMM մասնագետ՝ սա գումար վաստակել է՝ գործարկելով ոչ թե ձեր սեփական, այլ ուրիշի բլոգը:
1․ Որոշեք բլոգի տեսակը և գումար աշխատելու ցանկալի եղանակը՝ վաճառեք ապրանքներ կամ բլոգում գումար աշխատեք՝ օգտագործելով գովազդը:
2․ Ստեղծեք էջ ձեր ընտրած հարթակում:
3․ Հրապարակեք բովանդակություն։Որպեսզի ձեր պոտենցիալ հաճախորդները նկատեն ձեզ, հնարավորինս հաճախ հրապարակեք գրառումներ, իդեալական՝ որոշակի հաճախականությամբ, օգտագործեք համապատասխան հեշթեգներ ։
4․ Ստացեք բաժանորդներ: Դուք կարող եք համբերատար ձեռք բերել բաժանորդներ՝ պարզապես հրապարակելով բովանդակություն, կամ կարող եք գումար ներդնել գովազդի կամ առաջխաղացման ծառայություններում: Այնուամենայնիվ, չպետք է ձեռք բերեք բոտի բաժանորդներ. նրանք ձեզ ոչինչ չեն տա որպես հաճախորդ, իսկ ցանկացած ավելացման դեպքում՝ հավանումներ, բաժանորդներ և այլն, սոցիալական ցանցերը կարող են արգելափակել ձեր հաշիվը։
5․Տեղադրեք գովազդը, եթե ձեր բիզնեսը ինքնին բլոգ է եւ ապրանքներ կամ ծառայություններ է վաճառում, եթե հաշվի նպատակը վաճառքն է:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ https://t.me/hayqsystem