Բիզնես

Ինչպես դառնալ բրենդ-դիզայներ : Որպեսզի սկսեք փնտրել ֆրիլանսի պատվերներ կամ միանալ ընկերությանը որպես ապրանքանիշի դիզայներ, դուք պետք է գիտելիքներ ձեռք բերեք հետևյալ ոլորտներում:
1․ Դիզայնի հիմունքները — կարևոր է իմանալ և կարողանալ գործնականում կիրառել կոմպոզիցիայի, գույնի, տպագրության, գունային հոգեբանության հիմնական սկզբունքները:
2. Մարքեթինգի հիմունքները. ապրանքանիշի դիզայները կարող է արդյունավետ կերպով կատարել իր առաջադրանքները միայն այն դեպքում, եթե նա գիտի, թե ինչ է ապրանքանիշը և դիրքավորումը, ինչպես է որոշվում թիրախային լսարանը, ինչպես է ապրանքը գովազդվում շուկայում և այլն:
Բացի այդ, տվյալ մասնագիտությունը սկսելու համար կարևոր է տիրապետել հետևյալ հմտություններին.
3. Աշխատեք գրաֆիկական խմբագրիչներում:
4. Տարբեր դիզայներական ապրանքների ստեղծում՝ լոգոներից և շնորհանդեսներից մինչև փաթեթավորում և գովազդային թերթիկներ:
5. Տպագրության համար դասավորությունների պատրաստում:
6․ Աշխատեք հղումների հետ. հավաքագրեք սկզբնական կոդերը և դրանց հիման վրա նոր եզակի արտադրանքների ստեղծում:
Ժամանակակից դիզայներների մեծ մասն աշխատում է հղումներով և մակետներով, այսինքն՝ նրանք զրոյից չեն ստեղծում առարկաներ, այլ մշակում են համացանցում հայտնաբերված պատկերները, լուսանկարները, տառատեսակները և այլն: Սա չի պահանջում ձեռքով նկարել, կարևորը միայն տիրապետելն է՝ Գրաֆիկական խմբագիրներ, ճշգրտություն և հաստատակամություն:
Բացի մասնագիտական գիտելիքներից և հմտություններից, ապրանքանիշի դիզայները պետք է նաև բարելավի իր անձնական որակները, որոնք ազդում են կարիերայի հաջողության վրա: Դրանք ներառում են.
1. Lայն հեռանկար
2. Ոճի և դիտողականության զգացում, գաղափարներ հանելու ունակություն այն ամենից, ինչ մեզ շրջապատում է. ճարտարապետությունից և բնությունից մինչև ֆիլմեր և գրքեր
3․ Ոչ ավանդական ստեղծագործական մտածողություն, բնօրինակ պատկերներ ստեղծելու և հղումները վերանայելու ունակություն
4․ Ուշադրություն մանրուքների վրա, ճշգրտություն և պատասխանատվություն
5․ Թիմում աշխատելու կարողություն՝ ճշտապահություն, զրուցակցին լսելու և լսելու ունակություն, սեփական գաղափարները պաշտպանելու կարողություն
Լավ ապրանքանիշի դիզայները միշտ ձգտում է զարգանալ իր մասնագիտության մեջ. նա վերահսկում է ընթացիկ միտումները, տիրապետում է նոր գործիքներին և հարակից ոլորտներին:
Որքան շատ գրաֆիկական խմբագրիչներ իմանա մասնագետը, այնքան լավ, քանի որ տարբեր ծրագրերը հարմար են տարբեր խնդիրներ լուծելու համար։ Բայց ձեր կարիերան սկսելու համար դուք պետք է դառնաք հետևյալ ծրագրաշարի վստահ օգտագործող.
1․ Adobe Illustrator-ը վեկտորային տարրեր, ներառյալ լոգոները նկարելու խմբագիր է:
2․ CorelDRAW-ը բավականին բարդ ծրագրային ապահովում է, սակայն պահանջված է գործատուների և հաճախորդների շրջանում: Թույլ է տալիս լուծել տարբեր խնդիրներ՝ կապված գրաֆիկայի, լուսանկարների և անիմացիայի ստեղծման և խմբագրման հետ: Հիանալի է արագ տպագրության նյութերի և վեբ բովանդակության տարրերի հետ աշխատելու համար:
3․ Adobe Photoshop-ը ունիվերսալ խմբագիր է, որն օգտագործվում է հիմնականում լուսանկարների մշակման և մակետների ստեղծման համար:
4․ Adobe InDesign-ը բրենդային գրքերի և այլ նյութերի դասավորության ծրագիր է:
Հետագա զարգացման համար ապրանքանիշի դիզայները պետք է տիրապետի այնպիսի ծրագրերի, ինչպիսիք են Figma, Cinema 4D, Virtual Architect և այլն:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem