Բիզնես

AI-ն դարձել է համապարփակ տերմին այն հավելվածների համար, որոնք կատարում են բարդ առաջադրանքներ, որոնք ժամանակին պահանջում էին մարդկային ներդրում, ինչպիսիք են առցանց հաղորդակցությունը հաճախորդների հետ կամ շախմատ խաղալը:
Արհեստական ինտելեկտի գիտությունները ևս ունեն իրենց առանձնահատկությունները: Օրինակ, մեքենայական ուսուցումը կենտրոնանում է համակարգերի ստեղծման վրա, որոնք սովորում և զարգանում են տվյալների մշակման և վերլուծության միջոցով: Տարբերությունն այն է, որ մեքենայական ուսուցումը միշտ ներառում է AI-ի օգտագործում, բայց AI-ն միշտ չէ, որ ենթադրում է մեքենայական ուսուցում:
Որպեսզի արհեստական ինտելեկտը առավելագույնս բիզնեսին օգուտ տա, հարկավոր է վարձել տվյալների գիտակներ: Տվյալների գիտությունը միավորում է վիճակագրությունը, համակարգչային գիտությունը և բիզնեսի գիտելիքները տվյալների տարբեր աղբյուրներից արժեքներ ստանալու համար:
Ծրագրավորողներն օգտագործում են արհեստական ինտելեկտը, որպեսզի ավելի արդյունավետ կերպով կատարեն այնպիսի առաջադրանքներ, որոնք պետք է կատարվեին ձեռքով, շփվեն հաճախորդների հետ, որոշեն օրինաչափությունները և լուծեն խնդիրները: AI-ի հետ աշխատանքը սկսելու համար ծրագրավորողներին անհրաժեշտ կլինի մաթեմատիկական գիտելիքներ և ալգորիթմներ օգտագործելու կարողություն:
Եթե առաջին անգամ եք օգտագործում արհեստական ինտելեկտը հավելվածներ ստեղծելու համար, խորհուրդ է տրվում սկսել փոքրից: Ստեղծելով համեմատաբար պարզ նախագիծ, ինչպիսին tic-tac-toe-ն է, դուք կսկսեք տիրապետել արհեստական ինտելեկտի հիմունքներին: Գործով սովորելը ցանկացած հմտություն զարգացնելու հիանալի միջոց է, և արհեստական ինտելեկտը բացառություն չէ: Հաջողությամբ ավարտելով մի քանի փոքր նախագծեր՝ դուք կհասկանաք, որ արհեստական ինտելեկտի հնարավորություններն իսկապես անսահման են։
1․ Բարձր արդյունավետությամբ հաշվողական ռեսուրսների առկայությունը ցածր գնով: Բազմաթիվ հաշվողական ռեսուրսների առկայությունը, դրանք հասանելի է դարձրել լայն լսարանի համար: Նախկինում արհեստական ինտելեկտի հաշվողական համակարգերը տեղային էին և չափազանց թանկ:
2․ Մեծ քանակությամբ տվյալների առկայություն հասանելիություն: AI-ին ճշգրիտ կանխատեսումներ սովորեցնելու համար է․ այն պետք է մշակի մեծ քանակությամբ տվյալներ: Տվյալների պիտակավորման հեշտությունը և կառուցվածքային և ոչ կառուցվածքային տվյալների մատչելի պահպանումն ու մշակումը հնարավորություն են տալիս ավելի շատ ալգորիթմներ ստեղծել և պատրաստել:
3․ AI-ի մրցակցային առավելությունները. Ավելի ու ավելի շատ ընկերություններ են գիտակցում բիզնեսի համար AI-ի մրցակցային առավելությունները և առաջնահերթություն են դարձնում այս տեխնոլոգիայի ընդունումը: Օրինակ, հարմարեցված AI-ի առաջարկությունները օգնում են ձեզ ավելի արագ տեղեկացված որոշումներ կայացնել: AI-ն նաև առաջարկում է բազմաթիվ գործիքներ և հնարավորություններ՝ նվազեցնելու ծախսերն ու ռիսկերը, արագացնել արտադրանքի վաճառքը շուկայում և այլն: