Բիզնես

Գործընկերական Ծրագրեր ։ Փնտրու՞մ եք եկամտաբեր եկամուտների հոսքեր: Ասոցիացված ծրագրերն առաջարկում են ֆանտաստիկ հնարավորություններ պասիվ եկամուտ ստանալու համար՝ միաժամանակ ապրանքները կամ ծառայությունները խթանելու համար: Անկախ նրանից, թե դուք ձեռնարկատեր եք, բովանդակության ստեղծող կամ սոցիալական մեդիայի ազդեցիկ գործիչ, լավագույն ասոցիացված ծրագրերին միանալը կարող է փոխել ձեր ֆինանսական նպատակները:
Ասոցիացված ծրագրերը, որոնք նաև հայտնի են որպես փոխկապակցված ծրագրեր, ընկերությունների և անհատների միջև գործընկերություն են: Մասնակիցները, որոնք հայտնի են որպես ասոցիացված կամ փոխկապակցված կազմակերպություններ, գովազդում են ապրանքները կամ ծառայությունները ընկերության կողմից տրամադրված եզակի հղումների միջոցով: Երբ հաճախորդները գնումներ են կատարում այս հղումներով, գործընկերները ստանում են միջնորդավճար
1․ Ապրանքների բազմազան ընտրություն. Լավագույն ասոցիացված ծրագրերը հաճախ ներկայացնում են ոլորտների և ապրանքների լայն շրջանակ, ինչը թույլ է տալիս գործընկերներին ընտրել իրենց լսարանի հետաքրքրություններին համապատասխան ապրանքներ:
2․ Բարձր կոմիսիոն տոկոսադրույքներ. Առաջատար գործընկերային ծրագրերն առաջարկում են մրցակցային միջնորդավճարներ՝ ապահովելով գործընկերներին զգալի եկամուտներ իրենց խթանման ջանքերի համար:
3․ Վստահելի ապրանքանիշեր. Լավագույն ասոցիացված ծրագրերը սովորաբար համագործակցում են հեղինակավոր ապրանքանիշերի հետ, ինչը վստահություն է ստեղծում հաճախորդների հետ և բարձրացնում փոխակերպման տոկոսադրույքները:
4․ Շուկայավարման աջակցություն. շատ առաջատար ասոցիացված ծրագրեր դուստր ձեռնարկություններին տրամադրում են մարքեթինգային ռեսուրսներ, ինչպիսիք են պաստառները, արտադրանքի պատկերները և հետևելու գործիքները, որպեսզի օպտիմալացնեն իրենց գովազդային ռազմավարությունները:
5․ Պասիվ եկամտի պոտենցիալ. Երբ ստեղծվի, ասոցացված մարքեթինգը կարող է պասիվ եկամուտ առաջացնել՝ թույլ տալով գործընկերներին գումար վաստակել նույնիսկ այն ժամանակ, երբ նրանք ակտիվորեն չեն գովազդում ապրանքները:
1․ Amazon Associates. Ապրանքների հսկայական ընտրանիով և օգտագործողի համար հարմար հարթակով Amazon Associates-ը աշխարհում ամենահայտնի ասոցիացված ծրագրերից մեկն է:
2․ ShareASale. ShareASale-ն առաջարկում է ապրանքների և ծառայությունների լայն տեսականի :
3․ ClickBank. ClickBank-ը մասնագիտացած է թվային ապրանքների, ներառյալ էլեկտրոնային գրքերի, առցանց դասընթացների և ծրագրային ապահովման մեջ՝ առաջարկելով բարձր միջնորդավճարներ մասնաճյուղերի համար:
4․ CJ Affiliate. Նախկինում հայտնի է որպես Commission Junction, CJ Affiliate-ը համագործակցում է արդյունաբերության հայտնի ապրանքանիշերի հետ՝ գործընկերներին տրամադրելով տարբեր վաստակի հնարավորություններ:
5․ Rakuten Marketing. Rakuten Marketing-ը համագործակցում է աշխարհի առաջատար բրենդների հետ՝ գործընկերներին առաջարկելով օգտվել բացառիկ գործարքներից և առաջխաղացումներից՝ հաճախորդներին գրավելու համար:
1․ Խելամտորեն ընտրեք ձեր տեղը. կենտրոնացեք որոշակի տեղամասի վրա, որը համահունչ է ձեր հետաքրքրություններին և փորձին` թիրախային լսարան գրավելու համար:
2․ Ստեղծեք որակյալ բովանդակություն. արտադրեք արժեքավոր և գրավիչ բովանդակություն, որը կրթում և զվարճացնում է ձեր լսարանին՝ միաժամանակ նրբանկատորեն խթանելով փոխկապակցված ապրանքները:
3․ Ստեղծեք վստահություն ձեր լսարանի հետ. առաջնահերթություն տվեք թափանցիկությանն ու իսկությանը ձեր գովազդային ջանքերում` վստահություն հաստատելու ձեր լսարանի հետ՝ բարձրացնելով փոխակերպումների տոկոսադրույքները:
4․ Օպտիմալացրեք ձեր մարքեթինգային ալիքները. փորձեք տարբեր մարքեթինգային ալիքներով, ինչպիսիք են բլոգները, սոցիալական լրատվամիջոցները, էլփոստի տեղեկագրերը և YouTube-ը, ավելի լայն լսարանին հասնելու և ձեր վաստակելու ներուժը առավելագույնի հասցնելու համար
5․ Դիտեք կատարողականի չափումները. Պարբերաբար վերլուծեք ձեր կատարողականի չափումները, ինչպիսիք են՝ սեղմումների տոկոսադրույքը, փոխակերպման տոկոսադրույքը և շահույթը, որպեսզի բացահայտեք բարելավման ոլորտները և համապատասխանաբար օպտիմալացնեք ձեր ռազմավարությունները:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ https://t.me/hayqsystem