Բիզնես

Խորհուրդներ և լուծումներ սկսնակ դիզայների համար : Դիզայների կողմից թույլ տրված ամենատարածված սխալը պատվերի ժամկետի խախտումն է: Ինչու՞ է սա կարևոր հաճախորդի համար: Յուրաքանչյուր բիզնես ունի ծրագրեր: Երբ ձեզ ինչ-որ բան են խնդրում, դուք պարտավորվում եք կատարել ժամկետի մեջ։ Եվ եթե դուք սխալ եք հաշվարկում ձեր աշխատանքի ընթացքը ու հնարավորությունները, ապա պատվիրատուի պլանները ձախողվում է։ Հետևաբար, տասը անգամ մտածեք, նախքան ասեք, որ «ամեն ինչ գրեթե պատրաստ եք», «մի քիչ մնաց» կամ «վաղը կկատարվի»:
Խորհուրդ 1. Վերջնաժամկետները բաց չթողնելու համար հարկավոր է պահպանել օրացուցային պլան և մեծ առաջադրանքները բաժանել փոքր մասերի ճիշտ ժամանակահատվածի մեջ տեղավորվելու համար։
Ոչ ոքի չի հետաքրքրում այն փաստը, որ ձեր ֆայլերը բացակայում են կամ ծրագիրը չի աշխատում համակարգչում։ Սա ձեզ համար վիշտ է, բայց հաճախորդի հետ դա կապ չունի:
Խորհուրդ 2․ Ճիշտ կանեք, որ ձեր ֆայլերը պահպանեք ոչ միայն համակարգչում, այլև մեյլում, ֆլեշկայում կամ Գուգլ Դիսկում։
Առանց կանխավճարի աշխատելը մեծ մեղք է։ Եթե դուք ձեր հաճախորդից կանխավճար չեք վերցնում, ուրեմն դուք կարող եք սայթաքել: Կանխավճար չկա — ոչ մի պարտավորություն: Աշխատանքի արդյունքը ձեր պայմանավորվածություններն են։ Եթե դուք չեք կրկնօրինակում դրանք վճարումով, ապա դրանք գոյություն չունեն: Դուք ավարտել եք նախագիծը, բայց պատրաստ եղեք այն փաստին, որ ձեր աշխատանքը չի գնահատվի։
Խորհուրդ 3․ Միշտ կնքեք պայամանագիր հաճախորդի հետ, վերցրեք կանխավճար։
Փորձեք էսքիզ պատրաստել զրույցի ընթացքում կամ կիսվել ձեր պլաններով կամ գաղափարով անմիջապես հանդիպման ժամանակ: Սա ձեզ և ձեր հաճախորդին կփրկի «Ես կարծում էի, որ դա այլ կերպ կլինի» կամ «Ես այլ կերպ տեսա» արտահայտություններից: Կազմեք տրամադրության տախտակ, էսքիզներ, գրեք երկար տառեր, հարցեր տվեք: Հիմնական բանը ձեր հաճախորդին հասկանալն է: Եվ նկարագրեք, թե ինչպես եք հասկացել հաճախորդին: Խնդրեք նրան կարդալ, համաձայնել կամ մեկնաբանություններ անել և ստորագրել: Ձեզ գումար են վճարում՝ իրավիճակը հասկանալու համար։ Եթե դուք հասկանում եք առաջադրանքները և հասկանում եք իրավիճակը, ապա հնարավորություն կա, որ աշխատանքը լավ կկատարվի։
Խորհուրդ 4․Որքան ավելի ամբողջական և ճշգրիտ նկարագրեք ձեր աշխատանքը, այնքան ավելի հեշտ կլինի այն հասցնել հաճախորդին:
Պրեզենտացիա անելուց հետո այն ցույց տվեք ընկերներին հասկանալու համար, թե ինչպես կարձագանքեն դրան նրանք։ Հարցեր տվեք պրեզենտացիայից ինչ տպավորություններ ունեն նրանք։
Խորհուրդ 5․ Պրեզենտացիայի միջոցով ապահովեք հետադարձ կապ։
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem