Բիզնես

Ծանո՞թ եք «#» նշանին: Սա հեշթեգ է, և դրա օգնությամբ օգտատերերը կարող են գտնել կոնկրետ թեմայով տեսանյութեր։ YouTube-ի հեշթեգերը ալիքների առաջմղման համար պակաս արժեքավոր չեն, քան թեգերը: Մենք ձեզ կպատմենք, թե ինչպես ճիշտ ընտրել և գրանցել դրանք, ինչպես նաև այս հոդվածում ներկայացված կլինեն սահմանափակումներն ու օգտագործման կանոնները:
Հաշթեգերը բառեր են, որոնք գալիս են «#» նշանից հետո: YouTube-ում դրանք օգտագործվում են մեկ թեմայով բոլոր տեսանյութերը եզակի հավաքածուների մեջ միավորելու համար: Հաշթեգը հղում է. երբ սեղմեք դրա վրա, դուք կվերահղվեք մի էջ, որտեղ կհավաքվեն բոլոր տեսանյութերը, որոնք հատկորոշված են որոշակի բառով:
Թեգերը վիդեո հոսթինգի հիմնաբառեր կամ արտահայտություններ են: Նրանք օգնում են ալգորիթմներին հասկանալ, թե ինչ թեմայի մասին է բովանդակությունը, որպեսզի հետագայում այն առաջարկեն օգտատերերին: Տեսահոլովակ ներբեռնելիս պիտակները գրվում են հատուկ դաշտում, և եթե հեղինակն ինքնուրույն չլրացնի դրանք, ապա համակարգը կանի դա (միշտ չէ, որ տեղին է):
YouTube-ի համար նախատեսված հեշթեգերը՝ ալիքը գովազդելու համար, պետք է կազմվեն հենց YouTube-ի կողմից սահմանված կանոններին համապատասխան: Ահա հիմնական պահանջները։
Բոլոր հեշթեգները պետք է գրվեն միասին, մեկ բառով, առանց բացատների կամ կետադրական նշանների: Եթե արտահայտությունն օգտագործվում է որպես հեշթեգ, ապա խնդիրներ չեն բարձրացվում, և կարող եք օգտագործել մեծատառեր։ Հեշթեգներում խորհուրդ է տրվում չօգտագործել երեքից ավելի բառ։
Կարևոր է չչափազանցել հեշթեգներով. սա միայն շփոթության մեջ կբերի օգտատերերին: Բացի այդ, YouTube-ն ինքը կարող է պատժամիջոցներ կիրառել և նույնիսկ հեռացնել տեսանյութերը որոնման արդյունքներից: YouTube-ի համար բովանդակությունը խթանելու համար հեշթեգների օպտիմալ թիվը երեքն է: Անհրաժեշտության դեպքում կարող եք ավելացնել ավելին, բայց առավելագույնը՝ 15:
Հաշթեգերը պետք է համապատասխանեն տեսանյութի թեմային։ Եթե դուք օգտագործում եք կեղծ հեշթեգներ, YouTube-ը պատժամիջոցներ կկիրառի, այդ թվում՝ բովանդակության ջնջում:
Դուք չեք կարող օգտագործել խտրական հայտարարություններ, հայհոյանքներ, սադրիչ բովանդակություն։