Բիզնես

1․ Այցեքարտի կայք. Ինչպես ենթադրում է անունը, այս կայքի հիմնական խնդիրն է ներկայացնել տվյալ օբյեկտի մասին: Որպես կանոն, այցեքարտի կայքը բավականին լակոնիկ, բայց ֆունկցիոնալ դիզայն ունի։ Սովորաբար, նման կայքը ներառում է մի քանի էջ, որոնք պարունակում են հիմնական տեղեկատվություն, օրինակ՝ ընկերության, ծառայությունների տեսակների, գների, կոնտակտների և այլնի մասին:
2․ Կորպորատիվ տեղեկատվական կայք: Իդեալական է մեծ թվով հեռավոր մասնաճյուղեր կամ դուստր ձեռնարկություններ ունեցող ընկերությունների համար: Այն թույլ է տալիս ստեղծել փոխազդեցություն և/կամ փաստաթղթերի հոսք կառուցվածքային ստորաբաժանումների միջև, ինչպես նաև իրականացնում է կառավարման գործառույթներ: Կա ևս մեկ ոչ ակնհայտ, բայց կարևոր պլյուս՝ ընկերության համար նման կայքի առկայությունը հաճախ դրական է ազդում ընկերության իմիջի վրա: Այս կայքի դիզայնը ներկայացված է կորպորատիվ գույներով, լոգոներով և այլ տարբերվող տարրերով:Նաև նման կայքերը հաճախ ներկայացնում են տվյալներ ընկերության գործունեության ոլորտի մասին, որոշ նշանակալից պահեր, ընկերության գործունեության լուսաբանումը նորություններում, ընկերության պատմությունն ու զարգացումը. ծանոթանալ ընկերությանը.
3․ Կորպորատիվ իմիջային կայք. Այն սկզբունքորեն նման է տեղեկատվական կայքին, բայց կան տարբերություններ։ Այս տեսակի վեբ կայքը նախատեսված է պատկեր ստեղծելու համար և ուղղված է ընկերության ծառայությունների կամ ապրանքների սպառողներին: Նման կայքում արագորեն հրապարակվում են ապրանքանիշի, պատմության, ապրանքների, հավատարմության ծրագրերի և առաջխաղացման մասին բոլոր տեղեկությունները: Հաճախ նման կայքերը տրամադրում են նաև ապրանքների ամբողջական կատալոգ՝ լուսանկարներով, մանրամասն նկարագրություններով և արտադրանքի ֆունկցիոնալությամբ: Բայց կարևոր է չծանրաբեռնել կայքը՝ գրաֆիկական նյութի և տեքստային տվյալների հարաբերակցությունը 50/50 է։ Նման կայքերը սովորաբար նախագծվում են ավելի «ազատ», քան կորպորատիվ տեղեկատվական կայքերը, սակայն ընկերության խորհրդանիշների և/կամ կորպորատիվ գույների առկայությունը պարտադիր է։
4․ Առցանց խանութ (Խանութների ցանց, Էլեկտրոնային խանութ, Ինտերնետ խանութ, Էլ. խանութ): Կայք, որի հիմնական նպատակը ապրանք կամ ծառայություն վաճառելն է: Պարտադիր բաժինները ներառում են ապրանքների կատալոգ և պատվերի էջ, որն առաջարկում է վճարման տարբերակներ: Այս կայքի ադմինիստրատորը պարտավոր է կազմակերպել առաքումը, ինչպես նաև վերահսկել հաճախորդներին վճարումները:
5․ Տեղեկատվական կայք. Կայքի այս տարբերակը, որպես կանոն, պարունակում է մեծ քանակությամբ տեղեկատվություն, որը կառուցված է թեմատիկ բաժիններով կամ անկախ միավորներով: Նման կայքի օրինակ կարող է լինել ամսագրի, վիրտուալ հանրագիտարանի կամ գրադարանի կայքը:
6․ Խաղային պորտալ. Նման կայքի ստեղծման էությունն ու նպատակները հնարավորինս թափանցիկ են՝ տվյալ խաղի կամ դրանց համակցության մասին տեղեկատվության տրամադրում: Բայց իրականում սա բավականին բարդ նախագիծ է, որը պետք է դիմադրի բարձր թրաֆիկին և լինի հնարավորինս ռեսուրսային: Հաճախ պորտալն ունի մի քանի ստանդարտ բաժիններ՝ թեմայի վերաբերյալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն գտնելու համար, նորությունների բլոկ, խաղի հետ կապված թեմաների հղումներ: Նաև, գրեթե միշտ, նման պորտալը կունենա մասնագիտացված ֆորումներ՝ բարձրորակ չափավորմամբ:
7․ Անձնական նախագիծ. Նման կայքը կարող է պարունակել ցանկացած բան, և չկան դիզայնի խիստ կանոններ: Ամբողջ տեղեկատվությունը և դիզայնը ուղղված են այցելուներին հնարավորինս լիարժեք ծանոթացնելու նախագծի և կայքի թեմաներին:
8․ Բովանդակային նախագիծ. Հաճախ սա շահույթ չհետապնդող նախագիծ է: Այս կայքի նպատակը ոչ թե շահույթ ստանալն է, այլ այցելուներին այս կամ այն տեղեկատվությանը ծանոթանալու համար գրավելը: Տեղեկատվությունը կարող է ներկայացվել տարբեր ձևերով՝ գրաֆիկական տեղեկատվություն, վիճակագրական տվյալներ, տեքստային նյութերի ընտրություն: Հաճախ տրամադրվում են նաև հղումներ դեպի հետազոտության թեմային առնչվող առևտրային կայքեր: Այսպիսով, բովանդակային նախագծի երկրորդ գործառույթը գովազդն է: Տարբեր կարող են լինել նաև բովանդակային նախագծի ձևերը՝ առցանց գրադարան, տեղեկատու, հանրագիտարան:Պայմանով, որ կայքը պատշաճ կերպով լցված է հետաքրքիր տեղեկություններով, բովանդակության նախագիծը մեծ տրաֆիկ է առաջացնում դեպի գործընկերների առևտրային կայքեր: Բացի այդ, բովանդակային նախագիծը կարող է լինել կրթական կամ ժամանցային նախագիծ:
9․ Պրոմո կայք. Այստեղ ամեն ինչ պարզ է. Այս կայքը ուղղված է որոշակի ընկերության հատուկ առաջխաղացման խթանմանը: Սա ընկերության ոչ հիմնական կայքն է, այն չի պարունակում ընկերության մասին ամբողջ տեղեկատվությունը, միայն ապրանքի, ծառայության կամ ապրանքային խմբի առաջմղման մասին: – սա վեբկայք է, որը ստեղծվել է հատուկ արտադրանքի կամ ծառայության կամ ընկերության հիմնական կայքէջը գովազդելու համար: Փաստորեն, ընկերության համար ձեռնտու է ստեղծել նոր կայք որոշակի առաջխաղացման համար, քանի որ դա թույլ է տալիս այն օպտիմիզացնել որոնման համակարգերի վարկանիշների համար, ինչը նշանակում է առավելագույն թվով այցելուների ներգրավում, ինչը, ի վերջո, հանգեցնում է ընկերության շահույթի ավելացմանը:
10․ Կայքի ֆորում. Կա ֆորում ստեղծելու երկու տարբերակ՝ անկախ կայք և գոյություն ունեցող կայքի ենթաբաժին։ Նման կայքը կրում է բազմաթիվ գործառույթներ, որոնցից հիմնականը մարքեթինգն է. ֆորումը թույլ է տալիս հետևել այցելուների կարծիքներին և նախասիրություններին, ստեղծել կայքի զարգացման համար նոր թեմաների ցանկ և հայտարարել առաջիկա փոփոխությունների մասին: Շատ կարևոր է նաև ֆորումի հաղորդակցման գործառույթը՝ այն թույլ է տալիս կապ հաստատել ֆորումի մասնակիցների միջև, ինչպես նաև երկկողմանի կապ հաստատել կայքի ադմինիստրացիայի հետ։
11․ Բլոգ. Բլոգը, ըստ էության, նորությունների հոսքի, ֆորումի և հյուրերի գրքի տանդեմ է: Բլոգի տեղեկատվության հաճախակի թարմացման պատճառով այն ավելի լավ է ինդեքսավորվում որոնման համակարգերի կողմից։ Բացի այդ, յուրաքանչյուր բլոգի թեմայի տակ մեկնաբանություններ թողնելու հնարավորությունը այցելուների համար հաղորդակցվելու հիանալի միջոց է, որը, ինչպես արդեն նշվեց, բլոգը դարձնում է ֆորումի նման: Շատ հաճախ լուրերը սկզբում հայտնվում են բլոգներում, այնուհետև միայն տարածվում լրատվական պորտալներում: Այսպիսով, բլոգը, ժամանակակից աշխարհում, ամենահայտնի կայքի ձևաչափերից մեկն է:Դիզայնի համար գործնականում պահանջներ չկան: Դա կարող է լինել բացարձակապես ամեն ինչ: Բայց մի պայման, թերևս, արժե ընդգծել. ավելի լավ է փորձել խուսափել «փայլուն» դիզայնից, չափազանց հակապատկեր դիզայնից և անընթեռնելի տառատեսակներից:
Այսպիսով, մենք ուսումնասիրեցինք կայքերի հիմնական ձևերն ու առանձնահատկությունները: Հուսով ենք, որ այս տեղեկատվությունը կօգնի ձեզ ձեր ապագա կայքի ձևաչափն ընտրելիս: