Բիզնես

ՏՏ ընկերության կազմակերպչական կառուցվածքը : Ընկերության ֆունկցիոնալ կառուցվածքը ներառում է աշխատակիցների խմբավորումն ըստ իրավասությունների և դերերի: Պարզապես դա բաժանում է ստորաբաժանումների և բաժինների՝ ըստ իրենց կատարած գործառույթների։ Այսպիսով, կազմակերպությունը կարող է ունենալ մարքեթինգի, վաճառքի, գնումների, արտադրության, հաշվառման, մարդկային ռեսուրսների բաժին և այլն:
Ֆունկցիոնալ կառուցվածքը հարմար է փոքր ընկերությունների համար, որոնք աշխատում են մեկ նախագծի վրա (ապրանք, ծառայություն): Եթե ընկերությունն աշխատում է մի քանի նախագծերով, ապա խորհուրդ է տրվում օգտագործել մատրիցային կառուցվածք՝ ընկերությունը կառուցելու համար:
CEO (գլխավոր գործադիր տնօրեն) — ընկերության ռազմավարական կառավարում: Ապրանքի և գործընկերների ընտրության, ֆինանսների և զարգացման մոդելի վերաբերյալ հիմնական որոշումների կայացում:
CTO (գլխավոր տեխնոլոգիական տնօրեն) — պատասխանատու է զարգացման համար նախատեսված տեխնոլոգիական փաթեթի համար և որոշում է մշակողների աշխատանքի ընդունման չափանիշները և հարցազրույցներ է անցկացնում նրանցից: Վերահսկում է երիտասարդների վերապատրաստումը, ժամանակին թողարկումների գործընթացները, պլանավորում է զարգացման ռեսուրսների մոտավոր քանակությունը և որոշում է արտադրանքի ճարտարապետությունը:
CIO-ն (գլխավոր տեղեկատվական տնօրեն) — ապահովում է ընկերության ներքին ենթակառուցվածքի գործունեությունը, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների տնօրենը:
Marketing Manager — ինտերնետում ապրանքի SEO-ի օպտիմալացման և SMM-ի վերահսկում, ինտերնետ արտադրության : Թրաֆիկի գնում և գովազդի դրամայնացում:
Business Development Manager — ելույթներ ունենալ կոնֆերանսների ժամանակ, գտնել ճիշտ կապեր և հաճախորդներ: Տեղում գովազդային ապրանքների արտադրության վերահսկում, ակցիաների կազմակերպում։
Sales Manager — առաջատարների և հավելվածների մշակում, կարիքների բացահայտում և հարմարեցված առաջարկի ստեղծում, հաճախորդ համար ։
Account Manager — պայմանագրերի կնքումը, բողոքները լսելը, ժամանակին վճարման և ռեսուրսների ցանկության հետ կապված հարցերը լուծելը, ապրանքի հետ չկապված ցանկացած հարցում հաճախորդին օգնելը, հետադարձ կապի հավաքագրումը, հաճախորդի հետ երկարաժամկետ հարաբերությունների ստեղծում:
Product Manager — վերահսկում է արտադրանքը, տիրապետում է արտադրանքի մնացորդներին, պարզաբանում է պահանջները, առաջնահերթություն է տալիս ծրագրավորողների համար՝ կախված ռազմավարական նպատակներից: Վերահսկում է արտադրանքի չափումները և առաջարկում գաղափարներ ապրանքը բարելավելու համար:
Business Analyst — օգնում է հստակ առաջադրանքների ձևակերպմանը, պատասխանատու է նախագծի պահանջների հավաքագրման համար:
Project Manager — ղեկավարում է նախագիծը, շփվում հաճախորդի և/կամ արտադրանքի մենեջերի հետ, պատասխանատու է պլանավորման,, ռեսուրսների, ժամանակի և թիմի մոտիվացիայի համար:
Architect — զբաղվում է բարձր մակարդակի արտադրանքի մշակմամբ և պատասխանատու է նախագծերի ինտեգրման համար։
Tech Lead — թիմի ամենափորձառու մասնագետը: Պատասխանատու է ապահովելու, որ երիտասարդներն ամեն ինչ անեն տեխնոլոգիայի համաձայն, և ծրագրի որակը լինի բարձր մակարդակի: Վերապատրաստում է երիտասարդ ծրագրավորողներին:
Team Lead — Պատասխանատու է թիմի համակարգված աշխատանքի համար։ Համատեղում է կառավարչական պարտականությունները և առաջատար մասնագետի պարտականությունները:
Developer — Ծրագրավորող
Designer — ստեղծում է արտադրանքի դիզայնը
DevOps — սահմանում է թողարկումների շարունակական գործընթացը (CI), պատասխանատու է սերվերների շահագործման համար
Data Science — վերլուծում է բոլոր տեսակի տվյալներ և առաջացնում վարկածներ, թե ինչպես կարելի է ապրանքը կամ գործընթացը ավելի լավը դարձնել:
Tester — գրում է ավտոմատացված թեստեր կամ թեստեր ձեռքով արտադրանքի ստուգման համար, օգտագործելով ստուգաթերթերը:
Resource Manager — սովորական աշխատողների անմիջական ղեկավարի գործառույթը. Որոշում է նրա աշխատավարձը, լուծում արձակուրդների, զարգացման և այլնի հետ կապված հարցերը։
Recruiter — աշխատողների որոնումը, թեկնածուների նախնական ընտրությունը, հարցազրույցների կազմակերպում և անցկացում, թափուր աշխատատեղերի համալրում.
HR Manager — Ինբորդինգ, աշխատակիցների առաջարկությունների լսում, կորպորատիվ միջոցառումների կազմակերպում, ընկերության HR ապրանքանիշի ստեղծում:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem