Բիզնես

Միֆ 1 — Լոգոն պետք է արտացոլի ընկերության գործունեության ոլորտը
3 Միֆ Լոգոտիպի մասին : Շատ ձեռնարկատերեր կարծում են, որ իրենց ընկերության լոգոն պետք է ցույց տա, թե ինչ են իրենք անում: Օրինակ, եթե նա իր լոգոյի մեջ գավաթ չունի, ինչպե՞ս հաճախորդները կիմանան, որ նա սուրճ է պատրաստում:
Նայեք շուրջը. որքա՞ն հաճախ եք տեսնում մատիտ դիզայների տարբերանշանի վրա, սակայն Starbucks-ը դեռ սուրճ է վաճառում, իսկ Apple-ը հայտնի է իր սմարթֆոններով։ Լոգոն ճանաչելի դառնալու ճանապարհներից մեկն է և կարիք չունի պատասխանել «ինչ եք անում» հարցին: Դուք կարող եք դա ցույց տալ՝ առանց ձեր պատկերանշանը խճճելու ինտերնետից ստացված ձևանմուշների պատկերներով:
Արդյունաբերություն ցուցադրող լոգոների հիմնական թերությունը հավակնությունների բացակայությունն է: Դուք միշտ կլինեք շատերից մեկը ձեր մրցակիցների բազմության մեջ: Եթե դա նշանակություն չունի, ապա ձեր ծառայությունների կամ ապրանքների արժեքը միշտ կլինի միջինից ցածր մրցակիցների բազմության մեջ:
Եթե ձեր նպատակն է չկորչել գորշ զանգվածի մեջ, ապա եղեք օրիգինալ և մի վախեցեք փորձարկումներից:
Պատկերացրեք, որ պատվիրել եք սպորտով զբաղվող ընկերության լոգոտիպ: Գումարն ուղարկվել է ֆրիլանսերին։ Եվ երկու շաբաթ անց նա ձեզ ուղարկում է տեքստի կողքին եղածի նման մի բան։
Իհարկե, առաջին բանը, որ դուք կհարցնեք, այն է, թե քանի՞ վայրկյան է պահանջվել նրան այս բանը նկարելու համար: Եվ հետո դուք նրան խնդրում եք նորից կրկնել լոգոն, քանի որ այն «շատ պարզ» է թվում:
Նման իրավիճակները մշտապես տեղի են ունենում, և հաճախորդների համար հասկանալի է նյարդայնանալը: Իրական փողի և մի քանի վայրկյանում ֆիզիկապես գծված լոգոյի միջև անհամապատասխանությունը չափազանց մեծ է: Դիզայներները ստիպված են զբաղվել անվերջ փոփոխություններով և վերանայումներով, և արդյունքում առաջին տարբերակը դեռ լավագույնն է: Խնդիրն այն է, որ ձեռնարկատերերը չեն հասկանում դիզայնի հիմունքները և չափում են դրա արժեքը ջանքերի տեսանկյունից:
Երբեմն լավ բաները հիանալի տեսք ունեն ոչ այն պատճառով, որ դրանք ստեղծելու համար տարիներ են պահանջվել: Եթե լոգոն արդյունավետ է, ապա բարդությունը նշանակություն չունի:
Առանց կորպորատիվ ինքնության լոգոն անօգուտ է։ Եթե գիտեք, թե ինչպես է օգտագործվելու լոգոն, եթե տեսնում եք ընկերության և նրա լսարանի իդեալական կերպարը, ապա պետք է զանգահարեք պրոֆեսիոնալ դիզայների և պատվիրեք ոչ միայն լոգոն, այլև ընկերության ողջ կորպորատիվ ինքնությունը: Եվ եթե դուք չեք հասկանում, թե ինչի մասին է խոսքը, ապա իսկապես պետք է օգտվեք պրոֆեսիոնալ դիզայների ծառայություններից:
Լոգոն ապրանքանիշ չէ: Ձեր ապրանքանիշի անհատականությունը փոխանցելու համար ձեզ հարկավոր է կորպորատիվ ինքնություն զարգացնել: Եթե ձեր ընկերությունը տաքսի է և տեղափոխում է ուղևորներ, ապա մեքենաների և վարորդների դիզայնը կլինի ձեր ապրանքանիշի հիմնական նույնացուցիչը: Նրանք ապրանքանիշի հետ շփման կետերն են և ամեն օր կարծիք են կազմում ձեր մասին։ Տաքսու կորպորատիվ ինքնությունը վարորդի արտաքին տեսքն է, նրա հաղորդակցման եղանակը և մեքենայի դիզայնը։
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem