Բիզնես

5 խորհուրդ լոգոտիպի գույն ընտրելու համար : Գույնի տեսության հիմքը գունավորման անիվն է՝ գրաֆիկական դիզայների հիմնական գործիքը, որն ի սկզբանե գծվել է սըր Իսահակ Նյուտոնի կողմից 1666 թվականին։ Գունավոր անիվների համար շատ տարբերակներ կան, հայտնիներից մեկը 12 սեկտորների գունավոր անիվն է՝ ըստ Յոհաննես Իտենի։
Գոյություն ունեն հաճելի գունային ներդաշնակություն ստեղծելու մի քանի տեխնիկա: Դիտարկենք վեց հիմնական սխեմաներ.
1.1 Լրացուցիչ — երկու գույները գտնվում են միմյանց հակառակ:
1.2 Առնչվող — ներդաշնակությունը կազմված է երեք մոտակա գույներից, որոնք գտնվում են նույն հատվածում
1.3 Մոնոխրոմ գունային համադրություն — օգտագործելով մեկ գույն և դրա մի քանի երանգներ
1.4 Գույնի ներդաշնակություն՝ հիմնված հավասարաչափ և հավասարակողմ եռանկյունների վրա
1.5 Գույնի ներդաշնակություն՝ հիմնված քառակուսի և ուղղանկյունի վրա:
Կարևոր է իմանալ ոչ միայն գունային ներդաշնակությունները, այլ նաև գործնականում դրանք ճիշտ օգտագործել:
60/30/10-ը նախագծում գունային ներդաշնակություն գտնելու պարզ և հավերժական կանոն է: 60% + 30% + 10% հարաբերակցությունը նախատեսված է գունային գունապնակում հարաբերակցությունները հավասարակշռելու համար՝ ճիշտ համադրություն ստանալու համար: Այս հայեցակարգը աներևակայելի պարզ է և կարող է օգտագործվել ցանկացած նախագծում:
Սկսեք հիմնական գույնից: 60%-ը ֆոնի կամ ֆոնի գույնն է: Հիմնական գաղափարն այն է, որ այս գույնը ծառայում է որպես ամբողջ նախագծի հիմք: Դա կարող է լինել լուսանկար, գրադիենտ, նախշ (օրինաչափություն) կամ բարդ կոմպոզիցիա: Սրանից էությունը չի փոխվում. Սա ձեր նախապատմությունն է, և այն թելադրում է իր կանոնները:
Գույների փոխադարձ ազդեցություն — այս երեւույթը կոչվում է նաև գույնի կայունություն: Վիրաբույժները նախընտրում են կանաչը, քանի որ իրենց մասնագիտության պատճառով հաճախ կարմիր երանգներ են տեսնում։ Կարմիրը կանաչի լրացնող գույնն է, և դրանք միմյանց հակառակ են գունային անիվի վրա:
Այս օպտիկական պատրանքը սովորական է դիզայնի մեջ, բայց քիչ բան է ուսումնասիրված: Որոշակի պայմաններում գույնը ստեղծում է իր լրացուցիչ գույնի պատրանքը: Օրինակ, եթե սպիտակի կամ մոխրագույնի ֆոնը դեղին է, ապա սպիտակը (կամ մոխրագույնը) մեր ընկալման մեջ ձեռք կբերի մի փոքր մանուշակագույն երանգ: Հատկապես կարևոր է հիշել գույնի այս հատկությունը ինտերֆեյսի և ինտերիերի դիզայներների համար:
Արագ սննդի ապրանքանիշերը գիտեն, որ երկու գույները՝ դեղինն ու կարմիրը, ազդում են մեր գիտակցության վրա և ուժեղ ասոցիացիաներ են առաջացնում արագ սննդի հետ: Բայց եթե ընտրում եք գույներ, որոնք չեն համապատասխանում ձեր հիմնական հաղորդագրությանը, դուք վտանգում եք շփոթեցնել ձեր լսարանին և թուլացնել ձեր ապրանքանիշը:
Ամեն անգամ, երբ կարմիր ֆոնի վրա դեղին կամարներ եմ տեսնում, հիշում եմ մի բուլկի՝ քունջութով և մանանեխով։
Բրենդինգի հիմքը սպառողների հետ կայուն զգացմունքային կապ ստեղծելն է: Բրենդերը պատմում են պատմություններ՝ օգտագործելով հույսեր, երազանքներ և անորոշություններ:
Coca-Cola-ին է պատկանում կարմիր գույնը իր շուկայական հատվածում, ինչը նրան տալիս է անկասկած առավելություններ և ապահովում է ակնթարթային ճանաչում: Սպառողները կարող են ճանաչել Կոկա-Կոլայի ապրանքանիշը միայն գույնով, երբ տեսնում են կարմիր բեռնատար:
Բայց, որպես կանոն, ապրանքանիշը նույնականացնելու համար բավարար չէ մեկ գույն ունենալը, այն պահանջում է կորպորատիվ ինքնության բոլոր տարրերի հմուտ օգտագործումը տեսողական հաղորդակցության մեջ: Օրինակ, Coca-Cola-ն արտոնագրում է շշի ձևը, Սպենսերի հատուկ ձեռագիր տառատեսակը և սպիտակ ալիքը, որն աշխատում է որպես լեյտմոտիվ փաթեթավորման ձևավորման և տեսողական հաղորդագրությունների մեջ:
Որպեսզի գույնը հետևողականորեն կապված լինի ձեր ապրանքանիշի հետ, դուք պետք է հասկանաք շուկայում գերակշռող միտումները, օրինակ՝ կապույտը լայնորեն օգտագործվում է ՏՏ ոլորտում, իսկ կարմիր և դեղին երանգները՝ արագ սննդի ոլորտում: Երբեմն լավ է խախտել կանոնները և խուսափել ակնհայտից:
Երբ խոսվում է ստորագրության ներկապնակի օգտագործման մասին, հեշտ է մոռանալ, որ Apple-ի խնձորի նման խորհրդանշական լոգոները ունեն մոնոխրոմ դիզայն և հզոր կերպով օգտագործում են սպիտակի և սևի հակադրությունը:
Իհարկե, նույնիսկ եթե ձեր հիմնական լոգոն հիանալի տեխնիկական գույնի է, այն դեռ պետք է արդյունավետ աշխատի սև ու սպիտակ գույներով ցանկացած բրենդային լրատվամիջոցի վրա:
Լոգո ստեղծելիս դիզայներներն օգտագործում են գույնը՝ իմաստն ու զգացմունքները փոխանցելու համար, ուստի զգույշ ընտրեք գույները:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem