Բիզնես

9 գիրք մարքեթինգի մասին : Մարքեթինգի արագ տեմպերով աշխարհում, որտեղ ամեն ինչ փոխվում է անհավատալի արագությամբ։ Այնուամենայնիվ, չպետք է մոռանալ այն հիմունքների մասին, որոնք տասնամյակներ շարունակ ձևավորել են այս մասնագիտությունը: Արտասահմանյան և հայրենական հեղինակների մարքեթինգի վերաբերյալ գրքերը կարող են դառնալ գիտելիքի և ոգեշնչման անգնահատելի աղբյուր ցանկացած մակարդակի մասնագետների համար:
Ձեր ուշադրությանն ենք ներկայացնում գրքեր, որոնք պետք է լինեն յուրաքանչյուր ժամանակակից մարքեթոլոգի գրադարանում։
Այս գիրքը մարդկության պատմության մեջ ամենահայտնի մարքեթինգային գիրքն է։ Ժամանակակից մարքեթինգի հիմնադիր Ֆիլիպ Կոտլերը դիտարկում է մարքեթինգային հարցերի ողջ շրջանակը՝ շուկայի վերլուծություն և սեգմենտավորում, արտադրանքի առաջմղման ռազմավարության մշակում, ապրանքի շուկա ներմուծում, բյուջետավորում, գովազդային արշավի ստեղծում, գնորդի հետ փոխգործակցություն և շատ ավելին: Այս գիրքը ձեզ կտրամադրի շուկայավարման հիմնական ըմբռնումը:
Շատերը Դեյվիդ Օգիլվիին ճանաչում են որպես «գովազդի հայր»։ 1962 թվականին ամերիկյան Time ամսագիրը նրան նկարագրել է որպես «արդի գովազդային արդյունաբերության ամենահայտնի կախարդը»։
«Գովազդի մասին» գիրքը կպատասխանի հետևյալ հարցերին.
1. Ինչպե՞ս ստեղծել գովազդ, որը կվաճառվի:
2. նչպիսի՞ն պետք է լինեն տեքստերը, նկարազարդումները և դիզայնը:
3. Ինչպե՞ս ներգրավել և պահպանել հաճախորդին:
4. Ինչպե՞ս կառավարել գովազդային գործակալությունը:
Այս գրքում Օգիլվին նկարագրում է գովազդի աշխարհի ողջ «ներքին խոհանոցը»՝ իրական նախագծերի բազմաթիվ պատմություններ, փայլուն գաղափարներ և երբեմն անհաջող որոշումներ:
Մարքեթինգային ծառայությունները նկատելիորեն տարբերվում են ապրանքների շուկայավարումից, քանի որ ծառայությունը ոչ նյութական է. այն չի կարելի տեսնել, լսել կամ շոշափել: Ծառայությունների առաջմղման ոլորտում աշխարհի առաջատար փորձագետներից մեկը՝ Հարի Բեքվիթը, օգտագործում է իրական բիզնեսի օրինակներ: Գիրքը գրված է աշխույժ, գրավիչ լեզվով :
Այս գիրքը բավական մանրամասն նկարագրում է հանդիպումների հիմնական տեխնոլոգիաները, որոնք փորձարկվել են համաշխարհային բիզնեսի կողմից:
Ստեֆանի Փալմերը բիզնես գաղափարների վաճառքի ճանաչված փորձագետ է: Նա ինքը ժամանակին աշխատել է հոլիվուդյան խոշորագույն MGM ստուդիայում և այնտեղ ստեղծագործական տնօրեն է եղել։ Իր կարիերայի ընթացքում նա մասնակցել է բազմաթիվ հանդիպումների, որտեղ կինոարդյունաբերության գործիչները համոզում էին ներկաներին գնել գաղափար, երբեմն նույնիսկ չափազանց մեծ գումարներով: Փալմերը վերլուծեց, թե գաղափարների առաջմղման որ ռազմավարություններն են հաջողակ։
Գրախոսները գոհունակությամբ նշում են, որ գիրքը բազմաթիվ խորհուրդներ է տալիս այն մասին, թե ինչպես ստեղծել հաջող ներկայացում և բիզնես բանակցություններ վարել գործընկերների հետ բարձր մակարդակով: Բացի տեսական տարբեր առաջարկություններից, Ստեֆանի Պալմերը ընթերցողին տալիս է բազմաթիվ գործնական օրինակներ:
Ըստ հեղինակի՝ տաղանդավոր հաղորդավար դառնալու լավագույն միջոցը ցանկացած ներկայացում ընկալելն է որպես օրիգինալ թրեյլեր:
Ալեքսեյ Իվանովի գիրքը խոստանում է լինել հետաքրքիր և գործնական ռեսուրս շուկայավարների, գովազդատուների և գործարարների համար։ Հեղինակը պնդում է, որ ստեղծագործական գաղափարներ առաջացնելու կարողությունը բնորոշ է յուրաքանչյուրին։ Բացի տեսական հասկացություններից, գրքում նկարագրված են ստեղծագործական մոտեցումներ:
Հեղինակն անդրադառնում է հոգեբանական խոչընդոտների թեմային, որոնք խանգարում են անսպասելի գովազդային լուծումների հայտնաբերմանը, բերելով հաջող գովազդային արշավների օրինակներ և բացահայտելով այն մեթոդները, որոնք նպաստել են այդ գաղափարների առաջացմանը: Այս գրքում ընթերցողները կգտնեն ոչ միայն ոգեշնչում, այլև գործնական գործիքներ՝ զարգացնելու իրենց ստեղծագործական կարողությունները:
Հեղինակը ներկայացնում է իր գաղափարները տեսողականորեն գրավիչ և պարզ ձևով, ինչը մեզ հնարավորություն է տալիս սովորելու, թե ինչպես ստեղծել բովանդակություն տարբեր տեսակների և ձևաչափերի: Գիրքը մանրամասնորեն ընդգրկում է այնպիսի ասպեկտներ, ինչպիսիք են կայքերի վաճառքի հոդվածների ստեղծումը, բլոգային գրառումները, սոցիալական մեդիայի գրառումները և տպավորիչ նորություններ գրելը:
Ավելին, հեղինակը հատուկ ուշադրություն է դարձնում պատկերներին, լուսանկարներին, տեսանյութերին և էլեկտրոնային փոստի տեղեկագրերին: Գրքում ներկայացված բոլոր մեթոդներն ու տեխնիկան հաստատվում են հայրենական մասնագետների իրական պրակտիկայի վառ օրինակներով: Այս ստեղծագործությունը կարդալուց ստացած գիտելիքները կօգնեն ձեզ հասնել ընթերցողների հաջողությունների և դառնալ իսկական «ռոք աստղ» բովանդակության աշխարհում:
Գիրք մրցակցության և նորարարության մասին: Ավելի ճիշտ այն մասին, թե ինչպես դուրս գալ կոշտ մրցակցային պայքարից նորարարությունների օգնությամբ։ Կապույտ օվկիանոսի ռազմավարության էությունը ոչ թե մրցակիցներին առաջ անցնելու փորձն է, այլ նոր շուկա ստեղծելը, որտեղ նրանք չկան: Կապույտ օվկիանոսը նոր չզբաղված շուկա է՝ առանց մրցակցության, որն ապրում է իր կանոններով: Դրա հակառակը կարմիր օվկիանոսն է։
Իր գրքում Մարկ Ջեֆրին մարքեթոլոգներին սովորեցնում է խոսել ֆինանսական վերլուծության լեզվով, ուսումնասիրել թվերը և կանխատեսումներ անել։ Նա բացատրում է, թե ինչպես աշխատել տվյալների հետ և խոսում է հիմնական ցուցանիշների մասին:
Ինչպե՞ս օգտագործել սոցիալական մեդիան, բլոգները, փոդքասթները և վիրուսային մարքեթինգը հաճախորդներին ուղղակիորեն հասնելու համար:
Այս գիրքը այն մասին է, թե ինչպես գովազդել ձեր ապրանքանիշը ինտերնետում: Հեղինակները ձեզ սովորեցնում են, թե ինչպես արդյունավետ օգտագործել անվճար ալիքները:
9 գիրք մարքեթինգի մասին : Մարքեթինգի վերաբերյալ գրքեր և դասագրքեր կարդալը հիանալի միջոց է ընկղմվելու խոշոր կորպորացիաների փորձի աշխարհում, ընդլայնելու ձեր գիտելիքները և ոգեշնչում ստանալու համար: Գործնական պարապմունքների և կենդանի հաղորդակցության փոխարինումն այդ նյութերով լիարժեք այլընտրանք չէ: Իրական աշխարհի փորձը, պրակտիկան և շուկայավարման ոլորտի հասակակիցների և փորձագետների հետ կապը նույնպես առանցքային դեր է խաղում մասնագիտական հմտությունների և ոլորտում հաջողությունների զարգացման գործում:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem