Բիզնես

9 հետաքրքիր փաստ ամենահայտնի Լոգոտիպերի մասին : Adobe-ի տարբերանշանը «A» տառն է՝ գրված ուղղանկյունի մեջ: Նմանատիպ լուծումներ շատ կան այբուբենի առաջին տառով։ Բացասական և դրական տարածքները լավ են աշխատում Adobe Systems-ի տարբերանշանում: Եվ այն, որ մենք տեսնում ենք երկու եռանկյուն՝ ոճավորված «Ա» տառը և ներսի եռանկյունը: Նշանի ստորին եզրագիծը պաշտոնապես լրացվում է «Adobe» մակագրությամբ։
Ամերիկյան ծրագրային ընկերությունը, որը մշակում է այնպիսի հայտնի ծրագրեր, ինչպիսիք են Photoshop-ը և Illustrator-ը, ստեղծվել է Ջոն Ուորնոքի և Չակ Գեշկեի կողմից 1982 թվականին։
1990 թվականին տեղի ունեցավ նշանակալից իրադարձություն՝ հայտնվեց Adobe Photoshop գրաֆիկական ծրագիրը։ 1998 թվականին Adobe-ը գրեթե գնեց աշխատասեղանի հրատարակման իր գլխավոր մրցակցին՝ Quark Inc.-ին:
Adobe ընկերությունը հիմնադրվել է երկու ծրագրավորողների կողմից և այն անվանել է Կալիֆորնիայի փոքր Adobe Creek գետի պատվին, որը հոսում էր այն տան հետևից, որտեղ նրանք աշխատում էին: Աշխատանքի սկզբնական փուլում նրանք գրեթե փող չունեին, ուստի դիզայն բյուրոյից լոգո չպատվիրեցին, այն նկարել էր հիմնադիրներից մեկի կինը։
1971թ.-ին անգլերենի ուսուցիչ Ջերի Բոլդուինը, պատմության ուսուցիչ Զև Սիգլը և գրող Գորդոն Բոուկերը յուրաքանչյուրը թողեցին 1350 դոլար, ավելին 5000 դոլար պարտք վերցրեցին և Սիեթլում բացեցին սուրճի հատիկների խանութ:
Այլ աղբյուրների համաձայն՝ ընկերության առաջին խանութը բացվել է 1971 թվականի մարտի 31-ին։ Եռյակը ոգեշնչվեց, երբ վաճառեց բարձրորակ սուրճի հատիկներ և սարքավորումներ այն բանից հետո, երբ սուրճի ձեռներեց Ալֆրեդ Փիթը նրանց սովորեցրեց հատիկները բովելու իր մեթոդը:
Շատերը կարծում են, որ Hyundai-ի լոգոն անվան առաջին տառն է։ H տառը խորհրդանշում է երկու մարդու ձեռք սեղմելուց (մի կողմից հաճախորդը, մյուս կողմից՝ ընկերության ներկայացուցիչը)։
Hyundai ապրանքանիշը Ռուսաստանում ամենասիրված ավտոմեքենաների ապրանքանիշերից մեկն է: Այն աշխարհի հինգ առաջատար ավտոարտադրողներից մեկն է: Հարավկորեական ապրանքանիշը գործարաններ ունի 8 երկրներում։ Ռուսաստանում՝ Սանկտ Պետերբուրգում, կա նաև Hyundai ավտոմեքենաներ արտադրող գործարան։ Կորեայի Ուլսան քաղաքում Hyundai գործարանը տարեկան արտադրում է 1,5 միլիոն ավտոմեքենա։
Առաջին մեքենաները միայն տարբերանշան ունեին։ «Hyunde»-ն թարգմանվում է որպես «արդիականություն»:
Apple-ի տարբերանշանի ստեղծող Ռոբ Յանովն ասել է, որ տարբերանշանի խնձորը ոչ մի ակնարկ չի պարունակում, և այն գծված է խայթոցով, որպեսզի չշփոթեն լոլիկի հետ։
Սթիվ Ջոբսի խոսքերով՝ ընկերությունն իր անունը ստացել է այն ժամանակվա մրգային դիետայից, որը նա պահպանում էր: Խնձորը նրան թվաց «զվարճալի» խորհրդանիշ:
Էլեկտրոնիկա արտադրող LG հարավկորեական լոգոյի գլխավոր խորհրդանիշը ժպտացող տղամարդու ոճավորված դեմքն է։ Պաշտոնական ապրանքանիշի նկարագրության համաձայն՝ այս կազմը վկայում է ընկերության ցանկության մասին՝ պահպանել «մարդկային» հարաբերությունները բոլոր հաճախորդների հետ:
Շատերը ճապոնական Toyota ավտոարտադրողի տարբերանշանը համեմատում են գլխարկով կովբոյի գլխի հետ։ Իրականում դա ասեղի ոճավորված աչք է, որի միջով թել է անցնում։ Սա մի տեսակ ակնարկ է ընկերության անցյալին, որն իր կազմավորման տարիներին զբաղվել է ջուլհակ մեքենաներով։ Այնուամենայնիվ, լոգոն ունի ևս մեկ փոքրիկ գաղտնիք. նրա առանձին մասերը կազմում են Toyota բառի տառերը։
Ըստ լեգենդի՝ Էնրիկե Բերնատը տեսել է, թե ինչպես է մայրը նախատում երեխային հալած քաղցրավենիքով ձեռքերը կեղտոտելու համար, և եկել է այն եզրակացության, որ այդ ժամանակ քաղցրավենիքի դիզայնը պետք է փայտիկ ունենա։ Նա նաև հանդես եկավ արտադրանքի ցուցադրությամբ: Նախկինում վաճառասեղանի ետևում քաղցրավենիք էին դնում, և երեխաները չէին կարողանում հասնել դրանց։ Նա պնդեց, որ կոնֆետը դնեն գրանցամատյանի դիմաց, որպեսզի յուրաքանչյուր երեխա հասնի կոնֆետին։
Քաղցր արտադրանքի համար անհրաժեշտ էր քաղցր լոգոն: Քիչ մարդիկ գիտեն, որ հենց Սալվադորն է ստեղծել քաղցր սառնաշաքարների աշխարհահռչակ լոգոն: Ինչպես ինքն է ասել Դալին, լոգոյի վրա աշխատանքը տևել է ոչ ավելի, քան մեկ ժամ՝ գաղափարի մշակումից մինչև դրա վերջնական ավարտը: 1969 թվականին Էնրիկե Բերնատը դիմեց հայտնի նկարիչ Սալվադոր Դալիին, ով գաղափար ունեցավ Chupa Chups անունը դնել երիցուկի ծաղկի մեջ: Դալին խորհուրդ տվեց լոգոն տեղադրել վերևում, որպեսզի այն միշտ տեսանելի լինի։
1988 թվականին լոգոյի դիզայնը թարմացվել է։ Այսպես ծնվեց մի նշան, որն այժմ ճանաչելի է ողջ աշխարհում։
Համացանցում մի պատմություն կա՝ դրա կեսը ճիշտ է։ Գլխավորը՝ Nike swoosh-ը ստեղծվել է 1971 թվականին։ Իր աշխատանքի համար Քերոլին Դեյվիդսոնը սկզբում ստացել է 30 դոլար, ապա ընկերության բաժնետոմսեր և Nike նշանով ադամանդե մատանի։
Օրինակ, Nike Swoosh-ը կամ Swoosh-ը ստեղծվել է 1971 թվականին Պորտլենդի պետական համալսարանի դիզայնի ուսանող Քերոլին Դեյվիդսոնի կողմից: «Swoosh»-ը ծնվել է «նոր» «թարմ» տարբերանշան ստեղծելու անհաջող փորձերից, և Քերոլինը պարզապես թղթի վրա նշան է նկարել:
Այնուամենայնիվ, կա ևս մեկ վարկած, ըստ որի «սվուշը» աստվածուհու ոճավորված թեւն է, որը ծառայել է որպես ընկերության անվան նախատիպ և փոխաբերական նշան: Նույն լեգենդը Nike-ի մասին խոսում է չեկի անհավանական պատահական տեսքի և ուսանողի աշխատանքի համար չնչին վճարման մասին։
Սկզբում Nestle-ի տարբերանշանն ուներ 3 ճտեր։ 1988-ին, ռեբրենդինգի փորձի ժամանակ, շուկայագետները մեկ ճուտիկի դուրս հանեցին բնից, որպեսզի լոգոն արձագանքի ավելի շատ մայրերի:
Գերմանացի դեղագործ Հենրի Նեստլեն, որը Nestlé ընկերության հիմնադիրն է, հիմնել է իր լեգենդար կաթնային ալյուրի Farine lactée-ի արտադրությունը Շվեյցարիայի Vevey քաղաքում: Հենրիի մշակած արտադրանքը համակցում էր կովի կաթը, ցորենի ալյուրը և շաքարավազը: Դեղագործն այս պահին սկսեց ստեղծել իր նոր ապրանքանիշը՝ ընտանեկան զինանշանը, որը պատկերում է թռչունների բույնը: Աշխարհահռչակ տարբերանշանը, որը ծառայել է որպես ժամանակակից նշանի նախատիպ, հայտնվել է 1868 թվականին։
Հետաքրքիր պատմություն կա՝ կապված Nestlé-ի տարբերանշանի պատկերի հետ։ Սկզբում Nestle-ի լոգոտիպն ուներ 3 ճտեր, սակայն հետազոտություններ կատարելուց հետո ընկերության մարքեթոլոգները պարզեցին, որ եվրոպական ընտանիքների մեծ մասը երկու երեխա ունի, ոչ թե երեք։ 1988 թվականին ռեբրենդինգներից մեկի ժամանակ մարքեթոլոգները որոշեցին մեկ ճուտիկի բնից դուրս վտարել, որպեսզի լոգոն արձագանքի ավելի շատ մայրերի։
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem