Բիզնես

Copywriter — ով է նա և ինչով է զբաղվում : Մասնագիտության անվանումը հաճախ տարբեր կերպ են մեկնաբանում։ Այսօր գրեթե ցանկացած մարդ, ով գրում է տեքստեր և հոդվածներ ինտերնետային կայքերի համար, կոչվում է copywriter: Սա բավականին բարդ խնդիր է, քանի որ մարդը երբեմն պետք է ուսումնասիրի պատվերի թեմայի վերաբերյալ հսկայական քանակությամբ տեղեկատվություն: Հաջորդը գալիս է վերլուծությունը, և միայն դրանից հետո է առաջանում գրավոր արտահայտված մտքերի անվերջ հոսք:
Առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձվում տեքստի ինքնատիպությանը։ Ոչ մի հաճախորդի դուր չի գա բացահայտ գրագողությունը: Եզակի հոդվածները կայքը դարձնում են օգտակար: Դրա շնորհիվ այն առաջին տեղն է զբաղեցնում որոնումների մեջ։ Ինչու է սա այդքան կարևոր: Կայքը ստանում է անվճար ինտերնետ տրաֆիկ: Այն գեներացվում է որոնման ցանցերից և հրաշքով վերածվում փողի։ Նրանց թիվը կախված է այցելուների քանակից, և նրանց գրավում է հետաքրքիր բովանդակությունը։
Copywriting-ը ստեղծագործական գործընթաց է: Հեղինակը, ինչպես նկարիչը, վառ և գունեղ նկարագրում է իրադարձությունները, ապրանքներն ու ծառայությունները: Այս ամենը հանուն թիրախային լսարան գրավելու: Եկեք ավելի սերտ նայենք, թե կոնկրետ ինչ կարող է ստեղծել copywriter-ը:
Բովանդակության վաճառք. Ամենից հաճախ այն գրվում է տարբեր ծառայություններ նկարագրող կայքերի համար։ Ընկերությունները շահագրգռված են հնարավորինս շատ հաճախորդներ ներգրավելու հարցում: Հետևաբար, տեքստը պետք է խրախուսի ընթերցողին ընտրել այն կազմակերպությունը, որի ծառայությունները պատկերավոր կերպով նկարագրում է հեղինակը:
Լեյնդինգային տեքստեր. Դրանք ստեղծված են մեկ էջանոց կայքերի համար։ Հիմնականում նրանք նկարագրում են արտադրանքը: Այս դեպքում copywriter-ի խնդիրն է գրել տեքստ, որը այցելուին կստիպի մտածել ապրանքը գնելու մասին:
SEO հոդվածներ. Սա հիմնաբառեր պարունակող բովանդակություն է: Այն օպտիմիզացված է որոնման համակարգերում հետագա առաջխաղացման համար:
Հոդվածներ բլոգերի համար. Դրանք կարող են պարունակել օգտակար դեպքեր, կյանքի հատվածներից, կարծիքներ և մանրամասն տեղեկություններ տարբեր թեմաների վերաբերյալ:
Առևտրային առաջարկներ. Նրանց մեջ կազմակերպությունները հրավիրում են այլ ընկերություններին համագործակցել: Կայքի տեքստը պետք է հնարավորինս շատ հաճախորդներ գրավի:
Վաճառքի գովազդ. Դրանք ստեղծված են սոցիալական ցանցերի և այլ պորտալների համար։ Եթե ցանկանում եք արագ վաճառել ապրանքը կամ ծառայությունը, գունեղ նկարագրեք առավելություններն ու տարբեր բնութագրերը: Գրավել հանդիսատեսի ուշադրությունը հետաքրքիր և ոչ ստանդարտ տեքստով։
Մամլո հաղորդագրություններ. Դրանք ստեղծվել են հեղինակների կողմից ԶԼՄ-ներում հետագա տարածման համար:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem