Բիզնես

Kwork-ը իրեն ներկայացնում է որպես ֆրիլանս ծառայությունների խանութ և փոխանակում ֆրիլանսերների համար: Կայքը պարունակում է հազարավոր պատրաստի առաջարկներ (քվորկեր), որոնք դուք կարող եք ավելացնել ձեր զամբյուղում, վճարել, և աշխարհի տարբեր ծայրերից կատարողները կսկսեն կատարել առաջադրանքները ձեր փոխարեն: Թույն, այնպես չէ՞:
Kwork-ը Mirafox ծրագրավորող ընկերության նախագիծն է, որն ունի ավելի քան 15 հաջողված նախագծեր, ինչպիսիք են GoGetLinks, MiraLinks, Telderi և այլն: Այս փաստը մեզ հուշում է, որ ընկերությունը շատ բան գիտի, թե ինչպես լինել օգտակար մարդկանց համար:
Քվորկների մեծ մասն արժե ֆիքսված գին՝ 500 ռուբլի, բայց սա խիստ սահմանափակում չէ, և դուք կարող եք առաջարկել քվորկներ ցանկացած գնով, եթե ձեր ծառայությունն ավելի թանկ արժե:
Ըստ Similarweb analytics-ի, Kwork-ն այսօր առաջատարն է թրաֆիկի գծով անկախ բորսաներում: Ամեն օր գնումներ է կատարում ավելի քան 10 հազար հաճախորդ։
Շահույթն ուղղակիորեն կախված է երեք գործոններից.
1․ Պահանջարկ. Որքան մեծ է գնորդի շուկան ձեր առաջարկած ծառայության համար, այնքան ավելի շատ պատվերներ կարող եք ստանալ:
2․ Ձեր վարկանիշը: Որքան բարձր է ձեր վարկանիշը, այնքան ավելի բարձր են ձեր քվորկները խանութում: Քվորկների մեծ մասը գնվում է ցուցակի առաջին առաջարկներից: Բարձրացրեք ձեր վարկանիշը՝ միշտ ԹՈՓ-ում լինելու համար:
3․ Քվորկի կատարման արագությունը. Որքան արագ կատարեք մեկ առաջադրանք, այնքան ավելի շատ նախագծեր կունենաք ավարտելու և ավելի շատ վաստակելու ժամանակ: Բայց մի մոռացեք որակի մասին, եթե որակը տուժի, դա կազդի վարկանիշի վրա։
Միջնորդավճար կազմում է 20%, այսինքն, եթե քվարկն արժե 500 ռուբլի, ապա դուք կստանաք 400 ռուբլի:
Այո, Միջնորդավճար մի փոքր բարձր է թվում, բայց ի պաշտպանություն ծառայության, կարող եմ ասել, որ այս փոխանակման հսկայական առավելությունն այն է, որ վարկանիշների, կարգավիճակների, դիմումները թողնելու և այլ ծառայությունների համար վճարումների բացակայությունն է, առանց որի գրեթե անհնար է պատվեր ընդունել այլ ֆրիլանս բորսաներում:
Քայլ 1 — Գրանցում Այս ծառայության գրանցումը շատ պարզ է: Կտտացրեք «Գրանցում», ընտրեք Գնորդ կամ Վաճառող (այնուհետև կարող եք օգտագործել հաշիվը երկու դերերի համար), գրեք էլփոստ կամ գրանցվեք VK-ի կամ Facebook-ի միջոցով:
Քայլ 2 — Լրացրեք ձեր պրոֆիլը ։ Լավ լրացված պրոֆիլը մեծացնում է վաճառքը, սա աշխատում է ոչ միայն Kwork — ում, այս կանոնը գործում է ամենուր: Ինքներդ դատեք, թե ում հետ է ավելի հաճելի աշխատել՝ անանուն ծաղիկն իրենց ավատարի վրա, թե իրական մարդ ու կենդանի լուսանկար: Ձեր լուսանկարը և իրական անունը միշտ ավելի վստահելի են, օգտագործեք դա:
Քայլ 3 — Ավելացրեք առաջին քվորկը
1․ Գրավիչ անուն
2․ Գրավիչ քվորկային լուսանկար
3․ Մանրամասն նկարագրություն
4․ Պորտֆելի առկայություն
Նկարագրություն — Ավելացնել առավել մանրամասն նկարագրություն և հրահանգներ, թե ինչպես համագործակցել ձեզ հետ, ինչ նյութեր են անհրաժեշտ հաճախորդից և այլն:
Արժեքը և տարբերակները — Որոշ կատեգորիաներում կարող եք ավելացնել 3 փաթեթ «Էկոնոմ», «Ստանդարտ» և «Բիզնես» ծառայություններով: Օրինակ, իմ կայքի ստեղծման ոլորտում նման փաթեթները շատ տեղին են: Օգտագործեք լրացուցիչ ընտրանքներ, դա նման է հիմնական արտադրանքի վաճառմանը, այն շատ լավ է աշխատում:
Պորտֆոլիո — Ավելացրեք ձեր աշխատանքները ընտրված թեմայով: Գնորդների ավելի քան 80%-ն իրենց ընտրությունը կատարում է պորտֆելի աշխատանքների հիման վրա, ուստի սա կարևոր կետ է: Յուրաքանչյուր նախագծին կարող եք ավելացնել բազմաթիվ պատկերներ կամ տեսանյութեր:
Եթե գնորդը չի գտել համապատասխան աշխատանք կամ ցանկանում է կատարել եզակի առաջադրանք, ապա նա պատվեր է թողնում բորսայում, իսկ վաճառողները (ազատ աշխատողները) թողնում են հարցումները։ Ամեն օր բորսայում հրապարակվում է մինչև 500 նոր պատվեր։
Պատվերները կարող են դասակարգվել ըստ կատեգորիայի, բյուջեի կամ աշխատանքի ընդունման տոկոսի:
Պատվեր ընտրելիս ուշադրություն դարձրեք նաև գնորդի պրոֆիլին, եթե նա արդեն գնել է Կվորք, նշանակում է, որ անձը սկսնակ չէ, ծանոթ է ծառայության կանոններին, և նման հաճախորդի հետ ավելի հեշտ կլինի գործ ունենալ։
Նախագծերը տեղադրվում են 1-ից 3 օր ժամկետով, ավելի հաճախ զննեք փոխանակումը, որպեսզի հայտերը թողնեք առաջինների շարքում:
Կարևոր հուշում. Դուք կարող եք ստեղծել էլփոստի ծանուցումներ, որոնք նշված ժամանակում ձեզ կտեղեկացնեն ձեզ հետաքրքրող թեմաներով նոր նախագծերի մասին:
Ծառայությունը լավ մտածված է, և դուք չեք կարողանա սպամ ուղարկել բոլորին: Յուրաքանչյուր արտիստ ունի կապերի ուղարկելու սահմանափակում ։
Առևտրի մակարդակով կապերի քանակը.
1․ Սկսնակն ունի 30 հատ:
2․ Ընդլայնված — 60 հատ:
3․ Պրոֆեսիոնալն ունի 100 հատ։
Երբ մեկին դիմում եք ուղարկում, մեկ կապը դեբետվում է: Դուք չեք կարող դրանք գնել, կապերի քանակը թարմացվում է ամեն ամիս, այնպես որ խելամտորեն օգտագործեք դրանք և մի վատնեք ձեր ժամանակը անհետաքրքիր կամ կասկածելի առաջադրանքների վրա:
1․ Գրեք անձամբ։ Կարիք չկա նախապես առաջարկի ձևանմուշ պատրաստել և ուղարկել բոլոր հայտերին։ Նախ, կաղապարի հաղորդագրությունները անմիջապես տեսանելի են, և ոչ ոք չի աշխատի ձեզ հետ, և երկրորդը, դուք կվատնեք ձեր կապերը, և, ինչպես հիշում ենք, դրանք հնարավոր չէ գնել: Հետևաբար, յուրաքանչյուր դիմումի համար գրեք անձնական առաջարկ՝ կախված հաճախորդի կողմից կցված տեխնիկական բնութագրերից:
2․ Ցույց տվեք, որ հասկանում եք: Բավական չէ գրել, թե ինչ մեծ մասնագետ եք դուք, կցեք հղումներ նմանատիպ նախագծերին, որոնք արդեն իրականացրել եք: Ինչպես հիշում ենք, հաճախորդների մեծամասնությունը կապալառու է ընտրում իրենց պորտֆելի հիման վրա:
3․ Առաջարկեք պատրաստի լուծման ծրագիր: Արդեն դիմումի փուլում դուք կարող եք առաջարկել քայլ առ քայլ պլան հաճախորդի խնդիրը լուծելու համար, սա գրավիչ է:
4․ Հարց տվեք. Նամակն ավարտեք հաճախորդի նախագծի վերաբերյալ մեկ կամ մի քանի հարցերով: Սա ցույց կտա, որ դուք արդեն սկսել եք մտածել առաջադրանքի կատարման մասին, և նաև՝ սկսած հարցի պատասխանից, ավելի հեշտ է ձեզ հետ հետագա հաղորդակցություն հաստատել։
Խնդրեք հաճախորդներին աշխատել ձեզ հետ ծառայության միջոցով: Եթե դուք արդեն ծառայություններ եք մատուցում հաղորդակցման այլ մեթոդներով, օրինակ՝ հաճախորդները գալիս են ձեզ կայքի, սոցիալական ցանցի կամ բանավոր խոսքի միջոցով, ապա խնդրեք նրանց պատվերներ կատարել Kwork ծառայության միջոցով: Բացատրեք, որ ցանկանում եք բարձրացնել ձեր վարկանիշը, և դրա դիմաց կարող եք խոստանալ փոքր զեղչ կամ բոնուս:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ https://t.me/hayqsystem