Բիզնես

Netflix-ի պատմությունը : Netflix-ը, որին պատկանում է համանուն սթրիմինգային հարթակը, հիմնադրվել է ԱՄՆ-ում 1997 թվականին, երբ ձեռնարկատերեր Ռիդ Հասթինգսը և Մարկ Ռանդոլֆը որոշեցին գործարկել առցանց DVD-ների վարձույթի ծառայություն։ Հասթինգսը և Ռանդոլֆը ցանկանում էին ամերիկացիներին առաջարկել ավանդական վարձույթի այլընտրանք և ապավինում էին ավելի ու ավելի տարածված ինտերնետին և DVD-ներին, որոնք քիչ հայտնի էին 90-ականների վերջին:
Netflix կայքը գործարկվել է 1998 թվականին։ Դրա օգտատերերը կարող էին պատվիրել առցանց՝ կատալոգից ֆիլմ ընտրելով: Դուք կարող եք ստանալ և վերադարձնել DVD-ներ փոստով: Ի սկզբանե յուրաքանչյուր սկավառակ վարձակալելու համար պետք է վճարեիր առանձին, բայց արդեն 1999 թվականին Netflix-ը ավելացրեց բաժանորդագրություն, որը թույլ էր տալիս ֆիքսված ամսավճարով մի քանի ֆիլմ պատվիրել։
90-ականների վերջին DVD-ները նոր էին հայտնվել, և դրանց համար անհրաժեշտ նվագարկիչները թանկ էին, ուստի ոչ բոլոր ամերիկացիները կարող էին օգտվել ծառայությունից։ Նոր բաժանորդներ ներգրավելու համար Netflix-ը սկսեց համագործակցել արտադրողների հետ՝ հրավիրելով նրանց ներառել կտրոններ՝ տուփերում երեք սկավառակ անվճար վարձակալելու համար:
Սկզբում դրան համաձայնեց միայն ճապոնական Toshiba ընկերությունը, ավելի ուշ Pioneer-ից, Sony-ից սարքերի գնորդները, ինչպես նաև Hewlett Packard-ից և Apple-ից DVD սկավառակով հագեցած համակարգիչներ սկսեցին ստանալ կտրոններ: Գաղափարը հաջողվեց. Netflix-ի հաճախորդների թիվը սկսեց աճել, ինչպես նաև DVD նվագարկիչների վաճառքը:
Չնայած ծառայության աճող պահանջին (մինչև 2000 թվականը բաժանորդների թիվը հասել էր 120 հազար մարդու), Netflix-ը զգալի կորուստներ ունեցավ առաջին մի քանի տարիների ընթացքում։ 2000 թվականին Հասթինգսն ու Ռանդոլֆը պատրաստ էին ընկերությունը վաճառել իրենց հիմնական մրցակցին՝ տեսավարձույթի հանրահայտ Blockbuster ցանցին 50 միլիոն դոլարով։ Սակայն Blockbuster-ի ղեկավարությունը չէր հավատում առցանց ծառայությունների ապագային եւ մերժեց առաջարկը։
2002 թվականին Netflix-ին հաջողվել է հավաքել 82,5 միլիոն դոլար իր IPO-ի ժամանակ, իսկ 2003 թվականին ընկերությունը հայտնել է իր առաջին շահույթը, որը կազմել է 6,5 միլիոն դոլար։ Այս պահին Netflix ծառայություններն արդեն օգտվում էին 1 միլիոն ամերիկացիների կողմից։ Շարունակելով զարգացնել և կատարելագործել DVD-ների վարձույթի ծառայությունը՝ ընկերությունը սկսեց զարգացնել տեսանյութերի հոսքային հարթակ:
Netflix հոսքային ծառայությունը սկսեց գործել 2007 թվականին, երբ ավելի քան 6 միլիոն մարդ օգտվեց ընկերության ծառայություններից: Սկզբում առցանց գրադարանը բաղկացած էր հին ու քիչ հայտնի ֆիլմերից, դրանց թիվը սահմանափակ էր՝ ընդամենը 1000 ֆիլմ։ Այն ժամանակ մոտ 70 հազար ֆիլմ կարելի էր պատվիրել DVD-ով։ Պայմանագրեր կնքելով խոշոր կինոստուդիաների հետ՝ Netflix-ն աստիճանաբար ընդլայնեց առցանց ցուցադրության համար նախատեսված ֆիլմերի իր հավաքածուն։
2011 թվականին Netflix-ի բաժանորդների թիվը գերազանցեց 20 միլիոնը, և ընկերությունը որոշեց վարձակալության ծառայությունները բաժանել առանձին ստորաբաժանման՝ Qwikster-ի: Netflix-ը նաև բարձրացրել է գները և առաջարկել վճարել հոսքային ծառայության մուտքի և սկավառակների վարձակալության համար առանձին։ Գների աճը և նոր մոդելի անցնելու պատճառով առաջացած անհարմարությունները հանգեցրին նրան, որ օգտվողները սկսեցին զանգվածաբար հրաժարվել ընկերության ծառայություններից: Մի քանի ամսվա ընթացքում Netflix-ը կորցրեց մոտ 800 հազար բաժանորդ, իսկ բաժնետոմսերի գինը մեկ բաժնետոմսի դիմաց 300 դոլարից իջավ մինչև 77 դոլար։
Ավելի ուշ Netflix-ի ղեկավարությունը հետ վերցրեց իր որոշումը, բայց շարունակեց հավատալ, որ ժամանակի ընթացքում օգտատերերը կդադարեն օգտվել վարձակալության ծառայություններից և կընտրեն առցանց հեռուստատեսությունը: Գոյություն ունեցող բաժանորդներին վերադարձնելու և էլ ավելի նորերին ներգրավելու, ինչպես նաև իրենց հոսքային ծառայությունները մշակող այլ ընկերությունների հետ մրցելու համար Netflix-ը սկսեց արտադրել իր սեփական բովանդակությունը:
Netflix-ի առաջին սերիան House of Cards-ն էր, որը մեծ հաջողություն ունեցավ և առաջադրվեց մի շարք հեղինակավոր մրցանակների, այդ թվում՝ Էմմիի և Ոսկե Գլոբուսի։ House of Cards-ի հետ հաջող փորձարկումից հետո Netflix-ը թողարկեց սեփական արտադրության այլ սերիաներ, այնուհետև գեղարվեստական ֆիլմեր։ Դա թույլ տվեց ընկերությանը կախված չլինել կինոստուդիաների հետ պայմանագրերից և հեռուստադիտողներին առաջարկել ավելի բացառիկ նախագծեր։
Օրիգինալ բովանդակություն ավելացնելով իր ծառայությանը՝ Netflix-ը շարունակեց նորամուծություններ մտցնել հարթակում, որոնք նրան առանձնացնում էին իր մրցակիցներից: Այսպիսով, Netflix-ը սկսեց վերբեռնել սերիալի ամբողջ սեզոնը պրեմիերայի օրը, որպեսզի հեռուստադիտողները ստիպված չլինեին սպասել մեկ շաբաթ. սա հենց այն ընդմիջումն է, որ դրվագները թողարկվում են այլ հոսքային հարթակներում:
Netflix-ն իր բաժանորդներին նախ ազատելով տեսավարձակալության խանութներ այցելելուց, այնուհետև ընդհանրապես տանից դուրս գալուց, նրանց առաջարկեց նաև ֆիլմերի ընտրության նոր մոտեցում։ Կայքի գործարկման առաջին օրվանից ծառայության մշակողները հատուկ ուշադրություն են դարձրել առաջարկությունների մեխանիզմին։
Սկզբում օգտատերերը ստանում էին հետաքրքիր ֆիլմերի ցուցակներ, որոնք ընտրվում էին այլ բաժանորդների վարկանիշները վերլուծելու միջոցով, բայց քանի որ ծառայությունը զարգացավ և անցավ հոսքային ձևաչափին, Netflix-ը սկսեց կիրառել ավելի բարդ ալգորիթմներ՝ մշակելով իր սեփական հատկորոշման համակարգը և նաև ուշադիր ուսումնասիրելով բաժանորդների վարքագիծը. Օրինակ, սերիալի սեզոնը մեկ օրում տեղադրելու որոշումը կայացվել է, քանի որ մշակողները պարզել են, որ շատ բաժանորդներ հակված են «դիտելու»՝ երբ օգտատերը անընդմեջ դիտում է սերիալի մի քանի դրվագ:
Այսօր Netflix-ի կայքը և հավելվածը կարող են անհատականացված առաջարկություններ տալ յուրաքանչյուր բաժանորդի. հեռուստասերիալների և ֆիլմերի ցուցակները ձևավորվում են առանձին օգտատերերի դիտումների պատմության հիման վրա, ինչպես նաև հաշվի է առնվում բովանդակության հանրաճանաչությունը հեռուստադիտողի տարածաշրջանում: Առաջարկությունների ալգորիթմների մշտական կատարելագործման շնորհիվ բաժանորդները կարող են ընդհանրապես ստիպված չլինեն դիտել անձնական ցուցակները. 2021 թվականի ապրիլին Netflix-ը ավելացրել է «Պատահական» գործառույթը, որը հնարավորություն է տալիս մեկ կոճակ սեղմելով ցուցադրել հետաքրքիր սերիա կամ ֆիլմ։
Netflix-ի պատմությունը : Netflix-ը հասանելի է աշխարհի ավելի քան 190 երկրներում: 2021 թվականի վերջի դրությամբ հոսքային ծառայությունն ուներ գրեթե 222 միլիոն բաժանորդ։ Ընկերությունը դարձավ համաճարակի շահառուներից մեկը. 2020 թվականին բաժանորդների բազան ցույց տվեց ռեկորդային աճ և հասավ 200 միլիոնի (+37 միլիոն նոր օգտվող), զուտ շահույթն ավելացավ 1,87 միլիարդ դոլարից մինչև 2,76 միլիարդ: 2021 թվականին, ըստ վերջին տվյալների: հաշվետվության համաձայն, լսարանի աճը դանդաղել է, մինչդեռ զուտ շահույթը կազմել է 5,1 մլրդ դոլար։ Netflix-ը շարունակում է հաջող սերիալներ արտադրել և աշխատում է նաև իր հայտնի շոուների նոր եթերաշրջանների արտադրության վրա։ 2021 թվականին Netflix-ը սկսեց զարգացնել տեսախաղերի բիզնեսը և արդեն գործարկել է հինգ բջջային խաղ, որոնք հասանելի են ծառայության բաժանորդներին։
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem