Բիզնես

Եթե ձեզ խնդրեին թվարկել սոցիալական ցանցերը, ապա Pinterest-ը հավանաբար վերջիններից կլիներ, որ ձեր մտքով կանցներ: Facebook-ը, Instagram-ը, VKontakte-ն առաջին հերթին են գալիս ձեր միտք, բայց գրեթե բոլոր բիզնեսներն արդեն միացել են դրանց:
Pinterest-ը մնում է հայկական բիզնեսի համար թվային զարգացման ոչ այնքան հայտնի ոլորտ: Բայց իզուր։ SELFcat առցանց գովազդային գործակալության հիմնադիր մարքեթոլոգ Կիրիլ Սմիրնովը պատմում է, թե ինչպես օգտագործել այս հարթակը առաջխաղացման համար։
Pinterest-ը սոցիալական ցանց է, որը թույլ է տալիս օգտատերերին վերբեռնել պատկերներ կամ տեսանյութեր, պահպանել դրանք, կազմակերպել դրանք հավաքածուներում և կիսվել ուրիշների հետ:
Հիմնական հոսք (Smart Feed) ձևավորվում է ալգորիթմի միջոցով, որը վերլուծում է օգտվողների հարցումները և ընտրում ամենահարմար կապերը :
Սեփական և պահված կապումներն ավելացվում են տախտակներում: Նրանք գալիս են խմբով (տեսանելի այլ օգտվողների համար) և գաղտնի (տեսանելի են միայն սեփականատիրոջ կամ ընտրված մարդկանց համար) և սովորաբար խմբավորում են բովանդակությունը կոնկրետ թեմայի շուրջ:
Pinterest-ը հիմնականում հարմար է բլոգերի և ապրանքանիշերի համար, որոնց արտադրանքը կամ ծառայությունը կարելի է տեսողականորեն ներկայացնել: Դրանք են, օրինակ, գեղեցկությունը, նորաձեւությունը, սնունդը, դիզայնը , դեկորը, և ճանապարհորդությունը։
Բայց եթե ձեր արտադրանքը կարելի է ներկայացնել ինֆոգրաֆիկայի տեքստով, նկարազարդման, գեղեցիկ ձևավորված ստուգաթերթի կամ մոտիվացիոն մեջբերումների միջոցով, ապա այս սոցիալական ցանցը նույնպես հարմար է ձեզ համար։
Իհարկե, Pinterest-ը իմաստ ունի այն ապրանքանիշերի համար, որոնք կապված չեն գտնվելու վայրի հետ:
Բայց եթե դուք լուսանկարիչ եք, ով կարող է ճանապարհորդել ցանկացած քաղաք, կամ առցանց խանութ՝ առաքումով ամբողջ աշխարհում, ապա Pinterest-ը ձեզ անպայման հնարավորություններ կտա գրավելու հաճախորդներ:
Pinterest-ը պարզապես սոցիալական ցանց չէ, այլ տեսողական որոնման հարթակ: Նրա հոսքը տարբեր օգտատերերի կողմից ստեղծված PIN-երի հավաքածու է և համակցված ըստ հիմնաբառերի և թեմաների: Սա թույլ է տալիս ցանկացած օգտվողին տեսնել ձեր բովանդակությունը՝ հիմնվելով իրենց փնտրած պարամետրերի վրա:
Ձեր PIN -երը կարելի է գտնել ոչ միայն այստեղ. եթե օգտատերը որևէ հարցման համար փնտրում է լուսանկար Google-ում կամ Yandex-ում, Pinterest-ի նկարները նույնպես ներառված են այնտեղ:
Ինքը՝ Pinterest-ը, հայտնում է, որ իր լսարանի 85%-ը 24-ից 54 տարեկան կանայք են։ Սա վճարունակ հատված է, որը պատրաստ է ապրանքներ կամ ծառայություններ գնել սոցիալական ցանցից: Եթե ձեր ապրանքանիշի թիրախային լսարանը ընկնում է այս տիրույթում, դուք հաջողակ եք:
Եթե մենք Twitter- ը վերցնենք, ապա գրառման կյանքի տեւողությունը մինչեւ ութ ժամ է, Facebook- ում այն մոտ մեկ օր է: Դրանից հետո հրապարակումը արդեն թողնում է «վերեւը», եւ դա տեսնելու քիչ հնարավորություններ կան:
Pinterest-ում գրառման հրապարակման ամսաթիվը չի ազդում, թե ինչպես է այն հայտնվում հոսքում:
Սա նշանակում է, որ նույնիսկ շաբաթներ և ամիսներ անց PIN -երը կցուցադրվի թարմացվող բովանդակության և որոնման արդյունքների հետ միասին: PIN -ի առաջխաղացման ռազմավարությունն այստեղ ավելի դանդաղ է, քան մյուս սոցիալական ցանցերում:
1․ Pinterest-ը կարևոր գովազդային ալիք է տեսողականորեն գրավիչ ապրանքանիշերի համար: Հիշեք, որ դժվար է լինել լավագույնը, շատ ավելի հեշտ է լինել առաջինը. մտցրեք ձեր ապրանքանիշը Pinterest-ում, նախքան ձեր մրցակիցները կմտածեն նրա մասին:
2․ Սոցցանցի թիրախային լսարանը 25 տարեկանից բարձր կանայք են։ Եթե ձեր ապրանքանիշը հայտնի է այս հատվածում, ապա Pinterest-ը հաստատ լավ մարքեթինգային գործիք կլինի:
3․ Պատասխանատու եղեք PIN — երը ստեղծելիս և մի խնայեք վիզուալները: Էսթետիկ PIN -երը ամենատարածվածն են սոցիալական ցանցերում և ձեզ օրգանական տրաֆիկ կտան: Մի անտեսեք դիզայնի մանրամասները. հնարավորինս մանրամասն լրացրեք PIN — ի մասին տեղեկությունները (հղում դեպի կայք, վերնագիր, նկարագրության մանրամասներ):
4․ PIN — երի կյանքի տևողությունը բարենպաստորեն համեմատվում է այլ սոցիալական ցանցերում գրառումների հետ. մի քանի ամիս առաջ հրապարակված PIN — երը կարող են հայտնվել որոնման արդյունքներում՝ վերջին հրապարակումների հետ մեկտեղ:
5․ Օգտագործեք SEO գործիքներ. Pinterest-ը վիզուալ որոնման համակարգ է, այնպես որ կարող եք ազդել, թե ինչպես են հայտնվում ձեր կապում: Նաև մի մոռացեք, որ PIN — երը լավ ինդեքսավորվում են այլ որոնման համակարգերի կողմից:
6․ Կազմակերպեք համագործակցություններ այլ ապրանքանիշերի և բլոգերների հետ. այս տեխնիկան գործում է ոչ միայն Instagram-ում: Pinterest-ում այն նաև ուշադրություն է հրավիրում ձեր արտադրանքի վրա և վստահություն է ձևավորում ձեր լսարանի շրջանում: