Բիզնես

SMM (social media marketing) : SMM (սոցիալական մեդիա մարքեթինգ) որի նպատակն է ներգրավել, պահպանել հաճախորդներին և վաճառել սոցիալական ցանցերում:
Ըստ Marketing Sherpa-ի վիճակագրության՝ 18-ից 34 տարեկան մարդկանց 95%-ին ամենահարմարն է սոցիալական ցանցերի միջոցով հետևել և շփվել որևէ ապրանքանիշի հետ: Դա պայմանավորված է SMM մասնագետների մեծ պահանջարկով. գրեթե բոլոր ընկերություններն աշխատում են սոցիալական ցանցերով: Շատ ապրանքանիշերի համար սա ինտերնետում միակ գովազդային տարբերակն է:
SMM-ը հարմար է բոլորի՝ B2B ընկերությունների, առցանց խանութների, սպասարկման ոլորտների և լրատվամիջոցների համար:
SMM-ի (ինչպես ցանկացած գովազդի) հիմնական նպատակն այն է, որ բիզնեսը ավելի շատ գումար բերի:
Սոցցանցերում աշխատելը ակնթարթային արդյունք չի բերում։ Անգամ գովազդի միջոցով ձեր բիզնես հաշիվ մտնելուց հետո օգտատերը անմիջապես չի գնի ապրանքը: Շատ հավանական է, որ նա կսկսի ուսումնասիրել ձեր բովանդակությունը: Ուստի ընկերության համար կարևոր է համակարգված և արդյունավետ կերպով կառավարել սոցիալական ցանցերը: Միայն դրանից հետո կարող եք լավ փոխակերպել այս հաղորդակցման տարբերակը:
Թրաֆիկի ավելացում. Սոցցանցերում հրապարակումների օգնությամբ դուք կարող եք օգտատերերին վերահղել դեպի ձեր պաշտոնական կայք, ինչը նշանակում է թրաֆիկի ավելացում։ Հրապարակեք հոդվածների հայտարարություններ, խոսեք ակցիաների մասին և կցեք արագ հղում։
Բիզնեսի նկատմամբ հանդիսատեսի հավատարիմ վերաբերմունքի ձևավորում.
Ներգրավվածության մակարդակի բարձրացում: Եթե ձեր բաժանորդները մասնակցում են մրցույթների և հարցումների, մեկնաբանում են հրապարակումները և հարցեր են տալիս ուղիղ հաղորդագրությունների միջոցով, նրանք ներգրավվում են ընկերության աշխատանքի մեջ: Որպեսզի դա տեղի ունենա, սոցիալական մեդիայի բովանդակությունը պետք է լինի օգտակար, հետաքրքիր և զգացմունքներ առաջացնի:
Գնորդների որոնում և առաջատարների առաջացում: Այս խնդիրը լուծվում է սոցիալական ցանցերում նպատակային գովազդի օգնությամբ։ Այստեղ այն հեշտությամբ կարելի է կարգավորել ըստ աշխարհագրական դիրքի , ըստ հետաքրքրությունների և ըստ սոցիալ-ժողովրդագրական բնութագրերի:
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem