Բիզնես

UX/UI-թրենդներ 2024 : 2023 թվականը հարուստ էր տեխնոլոգիական նորարարություններով. այստեղ մենք ունենք Apple-ի վիրտուալ ակնոցներ, արհեստական ինտելեկտի գեներատիվ դիզայնի խև Samsung-ի ծալովի սմարթֆոններ: Համացանցն այժմ ավելի ու ավելի շատ վառ և հակապատկեր տեքստ է օգտագործում: Միկրո անիմացիաներից հրաժարվելն էլ ավելի դժվար է դարձել։ Իսկ ժամանակակից նախագծերը, կարծես կենդանի, արձագանքում են քո ամեն քայլին։
Մենք կդիտարկենք միտումները, որոնք բնորոշ են ինչպես սովորական վայրէջք էջերին, այնպես էլ պարզ պատկերային կայքերին, ինչպես նաև ավելի շատ ֆունկցիոնալություն պարունակող ինտերնետային ռեսուրսներին: Օրինակ՝ առցանց խանութներ, բանկային և այլ ծառայություններ, որոնք տրամադրում են անձնական հաշիվ, բարդ ենթակառուցվածք կամ բջջային հավելված:
3D նկարազարդումները շարունակում են մնալ թրենդային։ Դա պայմանավորված է համակարգչային աշխատանքի արդյունավետության բարձրացմամբ և այս տեսակի գրաֆիկայի մշակման արժեքի նվազմամբ:
Մեկ այլ պատճառ, թե ինչու են խոշոր ընկերությունները օգտագործում 3D իրենց նախագծերում. պատկերները չեն պարունակում որոշակի գրաֆիկական դիզայների անհատական տեխնիկա: Հետեւաբար, գրեթե բոլորը կարող են նկարել 3D նկարազարդումներ:
3D տարրերը հաճախ օգտագործվում են կայքերի և հավելվածների պատկերակների, կոճակների, նկարազարդումների համար: Այս տարրերը գրավում են իրենց ինքնատիպությամբ։
Հանրաճանաչություն են ձեռք բերում նաև վերացական 3D ձևերը։ Այս միտումը ներառում է բարդ անիմացիոն ձևեր, ինչպիսիք են ցցված գնդերը և հեղուկ, բազմամասնավոր մակերեսները:
Ամենից հաճախ նման վիզուալները կարելի է գտնել ստեղծագործական կամ իրադարձությունների գործակալությունների կայքերում: Որքան էլեգանտ կամ, ընդհակառակը, պայծառ, այնքան գրավիչ։ Հարսանիք, մարքեթինգ, գովազդ, ազդեցիկ. դրանք բոլորը պետք է լինեն միտում: Եվ սա հիանալի միջոց է, առանց բոլոր տեսակի առաքելությունների և նպատակների մեջ մտնելու, ձեր ստեղծագործական կողմը ցուցադրելու համար:
Ձեր լսարանի հետ շփվելու եղանակներից մեկը ձեր արտադրանքի 3D տարբերակ ստեղծելն է: Նման կայքը դառնում է հնարավորինս ինտերակտիվ՝ օգտատիրոջը տալով նոր փորձ և առաջին տպավորություններ ապրանքանիշի մասին։
2024 թվականին դրանք ակտուալ կմնան եռաչափ աբստրակցիաների հետ մեկտեղ: Կարելի է ասել, որ երկու թրենդները կգնան ձեռք ձեռքի տված, քանի որ դրանք լավ լրացնում են միմյանց։ Նրանք միասին էլ ավելի ռեալիզմ են ավելացնում ինտերֆեյսին:
Այս տեխնիկան տեղին է, եթե ձեր նախագիծը նվիրված է Web3 կամ թվային արտադրանքներին: Դրանով դուք կստանաք պայծառ ու ֆուտուրիստական արտադրանք։ Ստեղծեք հարատև կապ ժամանակակից և շատ տեխնոլոգիական որևէ բանի հետ: Թույլ տվեք օգտվողին դիպչել ապագային և զգալ, որ իրենք դրա մի մասն են:
2024 թվականին գծային և ձեռքով նկարազարդումները շարունակում են գոյություն ունենալ: Այսօր դրանք ընտրվում են խոշոր ընկերությունների կողմից, որոնք ցանկանում են ստեղծել և պահպանել իրենց յուրահատուկ ոճը։ Կարող եք կենտրոնանալ Google-ի, Yandex-ի, Dropbox-ի, Mailchimp-ի և Wetransfer-ի վրա:
Մինիմալիզմը միշտ ակտուալ է, որը շարունակում է իր զարգացումը 2024 թվականին։ Այն լայնորեն կիրառվում է ինտերիերի դիզայնի ծառայություններ մատուցող նախագծերում, իրավաբաններ։
Մութ ինտերֆեյսը վերածվել է ավելի քան պարզ ընտրության «թեթև ռեժիմի» և «մութ ռեժիմի» միջև: Այն գրավում է օգտատիրոջ ուշադրությունն իր պրեմիում որակով` համեմատելով սպիտակ ֆոնի վրա սովորական բովանդակության հետ:
Ինտերակտիվ ինտերֆեյսը թերեւս լավագույն գաղափարն է դիզայնի աշխարհում: Միկրոանիմացիան օգնում է «ուղղորդել» օգտվողին նպատակներին հասնելու համար, հեշտացնում է կայքի նավարկությունը և արագացնում հանձնարարված առաջադրանքների կատարումը: Անիմացիոն տարրերը ցույց են տալիս գործողությունների ուղղությունը, տալիս են հստակ հրահանգներ, թե որտեղ պետք է շարժվել և ինչ անել: Արդյունքում օգտատերը գուշակելու կարիք չունի։
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem