Բիզնես

Yandex-ի պատմությունը : Yandex-ը ռուսական ՏՏ ընկերություն է, որին պատկանում է ինտերնետ որոնման համակարգ և համանուն ինտերնետային պորտալ:
Yandex-ի պատմությունը սկսվել է 1980-ականների վերջին՝ Arcadia ընկերությունում որոնման տեխնոլոգիաների մշակմամբ, որն այնուհետև դարձել է CompTek-ի մի մասը: Մշակողները ստեղծել են որոնման մի քանի ծրագրեր ։ Որոնման տեխնոլոգիան կոչվում է «Յանդեքս»: «Յանդեքս» կոչվող որոնողական հավելվածի առաջին աշխատանքային տարբերակը հայտնվել է 1993 թվականին, 1995 թվականին որոնողական ծրագրավորող ընկերության համակարգիչները միացել են ինտերնետին, իսկ 1996 թվականին իրականացվել է որոնման տեխնոլոգիայի վերջնականացման փուլը։
Yandex.ru որոնողական համակարգի պաշտոնական ծննդյան օրը 1997 թվականի սեպտեմբերի 23-ն է։ Այս օրը համակարգը հայտարարվել է Մոսկվայի Softool ցուցահանդեսում։ Yandex-ը 1997 թվականին հաշվի է առել ռուսաց լեզվի մորֆոլոգիան, բառերի միջև եղած հեռավորությունը և կարողացել է դասակարգել փաստաթղթերը՝ ըստ տվյալ հարցմանը դրանց համապատասխանության:
թվականին Yandex.ru-ում առաջին անգամ հայտնվեց համատեքստային գովազդ՝ գովազդ, որը համապատասխանում է օգտատիրոջ խնդրանքին: Ցուցադրման այս մեթոդով գովազդը տեսնում է միայն իր թիրախային լսարանը: Համատեքստային գովազդը դարձավ օգտատերերի հարցերի լրացուցիչ պատասխաններից մեկը և հետագայում դարձավ Yandex ընկերության հիմնական բիզնես մոդելը:
Yandex ընկերությունը հիմնադրվել է 2000թ. Նրա հիմնադիրները CompTek-ի բաժնետերերն էին։ ru-Net Holdings ընկերությունը Yandex-ում ներդրել է ավելի քան $5 մլն, նրա մասնաբաժինը կազմել է մոտ 35%։ Բաժնետերերի թվում են եղել նաև Yandex-ի մենեջերները և որոնման համակարգերի առաջատար մշակողները։ Ընկերության գլխավոր տնօրեն է դարձել Արկադի Վոլոժը։ Իլյա Սեգալովիչը դարձավ ընկերության տեխնոլոգիաների և զարգացման տնօրենը։ Yandex-ի թիմը բաղկացած էր 25 հոգուց, և բոլոր տվյալները տեղադրվեցին մեկ սերվերի վրա։ Արդեն 2002 թվականին ընկերությունը դարձավ ինքնակառավարվող:
Թվականին Yandex-ը բացեց Yandex.Direct-ը: Սա համատեքստային գովազդի ավտոմատ տեղադրման համակարգ է: Direct-ի օգնությամբ յուրաքանչյուր ոք կարող է ուղղակիորեն, առանց միջնորդների, իր գովազդը տեղադրել Yandex-ում։ Direct-ի գոյության առաջին տարվա ընթացքում 2500 գովազդատուներ գովազդ են տեղադրել Yandex-ում։
Թվականին Yandex-ը բացեց մասնագիտացված ծառայություն, որը հնարավորություն տվեց գտնել բլոգներում և ֆորումներում արտահայտված համացանցի օգտատերերի կարծիքները։ Նույն թվականին որոնողական համակարգը, ի պատասխան քաղաքի հասցե կամ բնակավայրի անուն փնտրող օգտատերերի խնդրանքներին, սկսեց վերադարձնել քարտեզի մի հատվածը։ 2006 թվականին «Yandex.Maps» աշխարհագրական ծառայությունը համալրվել է մայրաքաղաքի երթևեկության խցանումների վերաբերյալ տվյալներով («երթևեկությունը Մոսկվայում»): Ծառայության մշակման շրջանակում 2008 թվականին Yandex-ը գնեց SMIlink տեղեկատվական գործակալությունը (ընկերություն, որը մշակում և տրամադրում էր տեղեկատվություն ռուսական ճանապարհների խցանումների մասին), իսկ 2010 թվականին՝ GIS Technologies (ընկերություն, որը մշակում էր քարտեզագրման ծրագրեր):
Թվականին Yandex-ը ընդլայնվել է Ռուսաստանի սահմաններից դուրս՝ բացելով ներկայացուցչություն Ուկրաինայում։ Ուկրաինական գրասենյակի խնդիրն էր ստեղծել ծառայություններ՝ նախատեսված հատուկ ուկրաինական լսարանի համար։
Թվականին Yandex-ը բացեց իր առաջին հեռավար զարգացման գրասենյակը Սանկտ Պետերբուրգում։ Այս պահին Yandex-ը մասնաճյուղեր ունի Ռուսաստանում (Մոսկվա, Սանկտ Պետերբուրգ, Եկատերինբուրգ, Նովոսիբիրսկ, Կազան, Դոնի Ռոստով), Ուկրաինա (Կիև, Օդեսա, Սիմֆերոպոլ), Բելառուս, Ղազախստան, ԱՄՆ (Կալիֆորնիա), Թուրքիայում և Շվեյցարիայում։ . Դրանց թվում են զարգացման գրասենյակները, վաճառքի գրասենյակները և արտադրանքի տեղայնացման համար պատասխանատու գրասենյակները:
Թվականին Yandex-ը բացեց Տվյալների վերլուծության դպրոցը՝ անվճար երկամյա դասընթացներ, որոնք պատրաստում են մասնագետներ տվյալների մշակման և վերլուծության և ինտերնետից տեղեկատվության կորզման ոլորտում: 2009 թվականին ընկերությունը ներկայացրեց մեքենայական ուսուցման նոր մեթոդ՝ Matrixnet, որը հնարավորություն տվեց որոնելիս հաշվի առնել շատ ավելի գործոններ և դրանց համակցությունները։
Թվականի մայիսին Yandex-ը Նյու Յորքի Nasdaq ֆոնդային բորսայում բաժնետոմսերի նախնական հրապարակային առաջարկ է անցկացրել։ Yandex-ի բաժնետոմսերը վաճառվում են YNDX նշանով: 2011 թվականի սեպտեմբերի 20-ին Yandex-ը Թուրքիայում բացեց պորտալը։ Yandex.com.tr-ը ներկայացնում է Yandex-ի ծառայությունները հատուկ թուրք օգտատերերի համար՝ Որոնում, Քարտեզներ, Փոստ և այլն:
Թվականին Yandex-ը թողարկեց սեփական դիզայնով բրաուզեր։ Արտադրանքը տեղայնացված է Ռուսաստանի, Ուկրաինայի և Թուրքիայի համար։ 2013 թվականի հունիսի 18-ին Yandex-ը թողարկեց բջջային բրաուզեր iPad և Android սմարթֆոնների համար։ Yandex-ը ստեղծում է իր սեփական որոնման և մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաները, բջջային ծառայություններն ու հավելվածները։ Դրանցից մեկը Yandex.Money համակարգն է։ 2013 թվականի կեսերին ծառայության վրա գրանցվել է ավելի քան 14 միլիոն հաշիվ, օրական բացվել է ավելի քան 9 հազար նոր հաշիվ և իրականացվել ավելի քան 120 հազար գործարք։ Yandex.Money-ով վճարումներն ընդունում են ավելի քան 20 հազար առցանց խանութներ Ռուսաստանից, Ուկրաինայից, Ղազախստանից և Բելառուսից:
Թվականի մայիսի 25-ին «Վեդոմոստի» թերթը հայտնեց, որ Yandex ինտերնետային պորտալի լսարաններն առաջին անգամ գերազանցել են Առաջին ալիքի հեռուստադիտողների թիվը: TNS վերլուծական ընկերության տվյալներով՝ ապրիլին Յանդեքս այցելել է օրական 19,1 մլն մարդ, իսկ Առաջին ալիքը օրական դիտել է 18,2 մլն հեռուստադիտող։
Թվականի փետրվարի 7-ին ռուսական Yandex որոնողական համակարգը մշակված հարցումների քանակով աշխարհում գրավեց չորրորդ տեղը՝ առաջ անցնելով Microsoft-ի որոնողական ծառայությունից և զիջելով միայն Google-ին, Baidu-ին և Yahoo-ին։ Yandex-ի որոնման բաժինը ռուսական շուկայում կազմում է 61,6% (LiveInternet, հունիս 2013): Պորտալի միջազգային լսարանը կազմում է 93,1 միլիոն մարդ (comScore, մայիս 2013 թ.):
Բաժանորդագրվեք Տելեգրամ ալիքին բաց
չթողնելու համար նոր նյութերը ՝ Hayqsystem